The Raid er mega fed (synes dog at BD'en efterlader en del at ønske på billedsiden). Til gengæld er M:I - GP flot og lækker på BD.
Og The Boys er en alt for nice serie. Især begyndelsen holder! Synes den falder lidt af på den henad vejen, men er begyndt at komme op i et OK gear igen.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Saga kan købes i Faraos Cigarer bl.a. for 80 kr., den første paperback, som dækker over nummer 1-6. :)
Jeg er også begyndt at samle FreakAngels, selvom den er ganske gratis at læse. Det er nu federe at eje serierne i fysisk form, hvis det kan lade sig gøre. :)
Hvis du ikke har fået læst den, så prøv at checke "Masks" ud. Det er et team-up af "gammeldags" helte, bl.a. The Shadow, Green Hornet og Zorro. Jeg har kun læst de første par numre, men den virker ret underholdende.
Kan kun anbefale at se Director's Cut i stedet (eller også). Der er en ret stor forskel. Fordi klippetempoet er så højt er der mange små ting der er anderledes, hvilket overordnet ændrer oplevelsen ret markant.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#13721 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Mission: Impossible - Ghost Protocol (BD)
The Boys: Get Some (tegneserie, paperback)
The Boys: Good for the Soul (tegneserie, paperback)
#13722 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
The Raid: Redemption (BD)
#13723 Guts 12 år siden
Nice bunch...!!
The Raid er mega fed (synes dog at BD'en efterlader en del at ønske på billedsiden).
Til gengæld er M:I - GP flot og lækker på BD.
Og The Boys er en alt for nice serie. Især begyndelsen holder! Synes den falder lidt af på den henad vejen, men er begyndt at komme op i et OK gear igen.
#13724 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
#13725 misuma 12 år siden
Natural Born Killers, BD.
40 kr mener jeg...
#13726 Guts 12 år siden
"American Vampire" (Scott Snyder) , "Daredevil" (Mark Waid), "Echoes" (Joshua Hale Fialkov), Criminal", "Incognito" & "Fatale" (Ed Brubaker), "Saga" & "Y: The Last Man" (Brian K. Vaughn), "Severed” + "Batman" (Scott Snyder)
#13727 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Jeg er også begyndt at samle FreakAngels, selvom den er ganske gratis at læse. Det er nu federe at eje serierne i fysisk form, hvis det kan lade sig gøre. :)
Hvis du ikke har fået læst den, så prøv at checke "Masks" ud. Det er et team-up af "gammeldags" helte, bl.a. The Shadow, Green Hornet og Zorro. Jeg har kun læst de første par numre, men den virker ret underholdende.
Nå ja, "Fatale" er en virkelig fed serie. :)
#13728 Collateral 12 år siden
Kan kun anbefale at se Director's Cut i stedet (eller også). Der er en ret stor forskel. Fordi klippetempoet er så højt er der mange små ting der er anderledes, hvilket overordnet ændrer oplevelsen ret markant.
#13729 lagoni 12 år siden
Er en paperback på en tablet ikke bare en bog (eller historie hvis man skal være sådan)..?
#13730 Thomsen 12 år siden