Gravatar

#13711 Sweetiebellefan 12 år siden

Toy Story 3
The Admiral
I love you Philip Morris
Van Helsing
Real Steel
Aladdin and the King of Thieves
Billy Elliot
Bedre end Beckham
Savanne Banden
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13712 MOVIE1000 12 år siden

Fra cdon dog ikke modtaget endnu men bestilt.

The cabin in the woods BD
Ice age 3 3D BD
Narnia 3 BD
Aladdin disney special udgave kalder de det vidst nok.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13713 Thomsen 12 år siden

Fra thriftbooks.com (som åbenbart er en underafdeling af amazon.com?):

David Huron: Sweet Anticipation - Music and the Psychology of Expectation (indb.)

Det lykkedes mig at finde et eksemplar af den indbundne udgave i god stand og til hæderlige penge. Desværre ødelagde thriftbooks det så ved at sende bogen i en tynd plastickuvert uden nogen form for beskyttelse. Resultat efter turen over atlanten: bogen er revet op i bindingen, så de første mange sider er ved at gå løse. :-(

Jeg håber da, at deres returpolitik er lige så lempelig som amazons, for ellers bliver det en dyr fornøjelse, hvis jeg skal sende den tilbage for egen regning.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13714 Hr. Nielsen 12 år siden

Fra Amazon:

Batman: The Dark Knight Returns, Part 2

Jackie Brown

Brazil

The Tree of Life

Don't Look Now

The New York Ripper

Black Sunday

Alle film på BD!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13715 Pécuchet 12 år siden

#13713:

Det var ærgerligt med forsendelsen, men bogen ser meget interessant ud. Er det en moderne pendant til Leonard B. Meyers mesterlige Emotion and Meaning in Music?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#13716 Thomsen 12 år siden

Pécuchet (13715) skrev:
#13713:

Det var ærgerligt med forsendelsen, men bogen ser meget interessant ud. Er det en moderne pendant til Leonard B. Meyers mesterlige Emotion and Meaning in Music?

Det skulle det netop være, ja. Huron skulle have videreført Meyers gamle forskning og bakket den op med forsøg og målinger.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13717 Herrguth 12 år siden

Modtog i dag:

The Sound of Music (BD)
Attack the Block (BD)
Prometheus (BD)
Klokkeblomst (BD)
Klokkeblomst og den forsvundne skat (BD)
Klokkeblomst og feernes hemmelighed (BD)

Ved ikke om Klokkeblomst-filmene er noget der er værd at skrive hjem om, men de måtte hjem i min Disney-samling. :)
Gravatar

#13718 Lavendel 12 år siden

13699, Jeg er lidt enig, nu har jeg Viaplay og Netflix som begge koster 80 kr, så jeg vil ikke bruge 160 kroner om månedet, bare for sjov.

Så jeg plejer ikke at købe DVD'er længere, da jeg bare kan se en ligeså underholdende film på Netflix og/eller Viaplay.

Jeg har kun én Blu Ray Disk. Og jeg kan ikke se forskel, de eneste gange jeg går ud for at hente en film er når jeg leder efter en bestemt film, som jeg ikke kan finde nogensteder, Så kan det godt være jeg går til Blockbuster for at leje en film.

Det gode ved streamingstjenester er at hvis DVD-afspilleren ikke virker, du ikke har et fjernsyn, eller at nogen andre bruger den, så kan du bare tænde for computeren og se en film på Viaplay, og hvis du ikke har en computer, så se det på din telefon.

Mange siger at det fordi man godt kan lide at tage en film med sig, det kan du også gøre med stramingstjenester.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#13719 Thomsen 12 år siden

Nå, jf. #13 så tilbageførte thriftbooks.com alle pengene. Det er desværre stadigvæk ærgerligt, for et eksemplar i tilsvarende stand koster mere end dobbelt så meget hos andre.

Jeg fik en ordentlig stak faglitteratur fra amazon.co.uk i dag:

Weaver, Brunas & Brunas: Universal Horrors - The Studio's Classic Films, 1931-1946 (indb.)
Heller-Nicholas: Rape-Revenge Films - a Critical Study
Tudor: Monsters and Mad Scientists - A Cultural History of the Horror Movie
Prince (ed.): The Horror Film
Plantinga & Smith (eds.): Passionate Views - Film, Cognition, and Emotion
Goldstein (ed.): Why We Watch - The Attractions of Violent Entertainment
Frijda: The Laws of Emotion
Panksepp: Affective Neuroscience - The Foundations of Human and Animal Emotions

Gravatar

#13720 Zombi 12 år siden

Fra CDON:

Band of Brothers / The Pacific Collection - BD

Den kostede kun 200 kr. og jeg skulle ikke betale fragt. Jeg har egentlig set BoB for 3-4 år siden og selvom den var god, har jeg ikke rigtig haft den store lyst til at gense den før nu. Jeg har aldrig set serien i HD og jeg har heller ikke set The Pacific endnu, så jeg kunne altså ikke modstå fristelsen da jeg så tilbudet.

Skriv ny kommentar: