#79 - Var de sendt gennem Tyskland, eller kom de direkte fra USA? Og var de sendt i samme pakke?
Fra amazon.co.uk:
Richard Nowell: Blood Money - a History of the first Teen Slasher Cycle (indb.)
Det skulle være en ret god filmhistorisk analyse med vægte på det industrielle aspekt. Dvs. hvordan de udskældte producere af 1980'ernes slasherfilm ikke var de misogynistiske smudssælgere, som samtiden ofte udråbte dem til, men faktisk forsøgte i vid udstrækning at appellere til netop det kvindelige publikum.
Fra amazon.com:
Henry - Portrait of a Serial Killer What Ever Happened to Baby Jane (digibook)
Begge BD
Pakken fra Amazon var i øvrigt sendt direkte fra USA, og det samme var den forrige pakke, jeg har modtaget fra dem. Jeg har også hørt om flere andre, der har oplevet det samme (jeg mener, det var Evermind, der skrev på FB for nogen tid siden, at han var blevet snuppet i tolden pga. det). Så det lader til, at amazon.com ikke længere er særligt toldsikker.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lolita 8/10 Dr. Strangelove 9/10 2001: A Space Odyssey 10/10 A Clockwork Orange 10/10 Barry Lyndon 10/10 The Shining 9/10 Full Metal Jacket 8/10 Eyes Wide Shut 9/10
Meget enig i dine bedømmelser. Har ikke set alle filmene på listen, derfor dit citat forkortet lidt. :)
Når vi snakker found-footage-film har jeg lige set The Poughkeepsie Tapes som ligger på youtube. Den er jo aldrig udkommet nogen steder og det forstår jeg egentlig godt for det var godtnok en rodet omgang.
#89 - Jeg kan nu meget godt lide den. Skuespillet er godt nok elendigt, men scenerne fra videobåndene + scenen med den overlevende pige er det hele værd for mig.
Den udgave, der ligger på Youtube er ikke i særlig god kvalitet, så vidt jeg kanse. Jeg så den via en officiel screener for nogle år siden. Den er desværre vistnok kun udkommet på et mindre streamingselskab og på vhs (!). Det var den i hvert fald for to år siden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13781 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Earthworm Jim: The Complete Series (dvd)
\o/ ... det er i sandhed en glorværdig dag, brødre og søstre!
#13782 Thomsen 12 år siden
Fra amazon.co.uk:
Richard Nowell: Blood Money - a History of the first Teen Slasher Cycle (indb.)
Det skulle være en ret god filmhistorisk analyse med vægte på det industrielle aspekt. Dvs. hvordan de udskældte producere af 1980'ernes slasherfilm ikke var de misogynistiske smudssælgere, som samtiden ofte udråbte dem til, men faktisk forsøgte i vid udstrækning at appellere til netop det kvindelige publikum.
Fra amazon.com:
Henry - Portrait of a Serial Killer
What Ever Happened to Baby Jane (digibook)
Begge BD
Pakken fra Amazon var i øvrigt sendt direkte fra USA, og det samme var den forrige pakke, jeg har modtaget fra dem. Jeg har også hørt om flere andre, der har oplevet det samme (jeg mener, det var Evermind, der skrev på FB for nogen tid siden, at han var blevet snuppet i tolden pga. det). Så det lader til, at amazon.com ikke længere er særligt toldsikker.
#13783 Hr. Nielsen 12 år siden
#13784 Thomsen 12 år siden
#13785 Snaden 12 år siden
Meget enig i dine bedømmelser. Har ikke set alle filmene på listen, derfor dit citat forkortet lidt. :)
#13786 misuma 12 år siden
Alone With Her
Home Movie
(Bestilt via Amazon Marketplace)
#13787 Thomsen 12 år siden
#13788 misuma 12 år siden
S'følgelig Ü Jeg er dog mere spændt på Alone With Her, hehe. Mon du har set A Night In The Woods?
#13789 zombieman 12 år siden
#13790 Thomsen 12 år siden
Den udgave, der ligger på Youtube er ikke i særlig god kvalitet, så vidt jeg kanse. Jeg så den via en officiel screener for nogle år siden. Den er desværre vistnok kun udkommet på et mindre streamingselskab og på vhs (!). Det var den i hvert fald for to år siden.