Blade Runner: The Final Cut - BD (Til overpris, men nu skulle jeg bare have den og hvis man absolut skal betale overpris for en film, så er Blade Runner ikke et dårligt valg, hvis jeg selv skulle sige det.)
Scream 2 og 3 til henholdsvis 25 og 10kr. Tak til nygaardpetersen for headsup angående de to sidste film. :)
Tom Jones: 24 Hours - cd (til konen). P!nk: Live from Wembley arena - dvd (til konen). Christina Aguilera: Back to basics, live and down under - dvd (til konen). Freddie Mercury tribute concert: Special 10th anniversary edition - dvd (til svigerinden).
Hvor i hede hule helvede bliver min "Terminator 2: Skynet Edition Endoskeleton" af!!!???
Den er sendt lang tid før konens L*** :(
Den ligger sikkert og samler støv hos tolden og kommer om 2 uger :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
#2751 Bobby Singer 15 år siden
Blade Runner: The Final Cut - BD (Til overpris, men nu skulle jeg bare have den og hvis man absolut skal betale overpris for en film, så er Blade Runner ikke et dårligt valg, hvis jeg selv skulle sige det.)
Scream 2 og 3 til henholdsvis 25 og 10kr. Tak til nygaardpetersen for headsup angående de to sidste film. :)
#2752 Kruse 15 år siden
Gattaca: Special Edition
#2753 mvejen 15 år siden
Blu-ray:
The Last Metro - Criterion Collection
The 400 Blows - Criterion Collection
Transsiberian
The Bourne Trilogy box
DVD:
Screamers
The Weather Man
The Squid and the Whale
Metropolis - Restored Authorized Edition
Adaptation
Stand By Me
Godt at det regner udenfor i dag :)
#2754 Slettet Bruger [4145500452] 15 år siden
#2755 filmz-Bruce 15 år siden
One flew over the cuckoo's nest - BD
Glory - BD
Air Force One - BD
Speed - BD
#2756 Skeloboy 15 år siden
#2755 - Speed og Air Force One er totalyndlingsfilm...eller skal din datter lige igennem en action-films.træningslejr? ;)(eller...hun er kun 10, ik?)
Har lige bestilt:
Lady of Musashino
Don't Look Now
#2757 elwood 15 år siden
Ja der blev læst korrekt 8-)
Skal til Dans på Lørdag med Hawaii Theme, så jeg var nødt til lige og gå på jagt efter en, og nej det er ikke en gyselig lyserød Kostume en 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2758 Benway 15 år siden
#2759 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2760 Åkepool 15 år siden
Tom Jones: 24 Hours - cd (til konen).
P!nk: Live from Wembley arena - dvd (til konen).
Christina Aguilera: Back to basics, live and down under - dvd (til konen).
Freddie Mercury tribute concert: Special 10th anniversary edition - dvd (til svigerinden).
Hvor i hede hule helvede bliver min "Terminator 2: Skynet Edition Endoskeleton" af!!!???
Den er sendt lang tid før konens L*** :(
Den ligger sikkert og samler støv hos tolden og kommer om 2 uger :(