Gravatar

#13911 wiseguy 12 år siden

Westworld gjorde et kæmpe indtryk på mig som dreng! Den vil jeg gerne se igen og den er da en kæmpe mangel i min samling!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13912 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Jeg har slet ikke spottet, at den er kommet på BD, den må jeg hellere få købt.
Gravatar

#13913 Thomsen 12 år siden

#12 - Der er ret stor diskussion om den inde på blu-ray.com, fordi den amerikanske BD's farveskema er markant anderledes end den franske version. En af dem er tilsyneladende også strukket eller presset en smule i billedet. Konsensus er vist nu, blandt dem der rent faktisk har set begge udgaver, at det er den amerikanske, der er den mest rigtige.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13914 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

#13 -

Ja, jeg læste lidt om den, hmm.. jeg kunne selvfølgelig oss' bare beholde min dvd.
Gravatar

#13915 Thomsen 12 år siden

Pjat! Jeg skal klart se Yul Brynner i HD. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13916 Ispep 12 år siden

Breaking Bad sæson 1-4 DVD (første serie jeg køber)
Gravatar

#13917 Benway 12 år siden

Thomsen (13913) skrev:
#12 - Der er ret stor diskussion om den inde på blu-ray.com, fordi den amerikanske BD's farveskema er markant anderledes end den franske version. En af dem er tilsyneladende også strukket eller presset en smule i billedet. Konsensus er vist nu, blandt dem der rent faktisk har set begge udgaver, at det er den amerikanske, der er den mest rigtige.

Den her? Westworld [Blu-ray]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13918 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (13916) skrev:
(første serie jeg køber)
Du skrev da engang til mig, at du havde købt Game Of Thrones billigt i blockbuster og du skrev da også lidt om den, da den var set, i hvert fald lidt af den?????
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13919 Ispep 12 år siden

Også rigtigt. Glemte det sgu.
Gravatar

#13920 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (13919) skrev:
Også rigtigt. Glemte det sgu.
Du glemte du havde købt en hel serie:-D Troede egentlig mere, jeg måtte have misforstået din sms dengang lige med et:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: