Når du har ret, så har du ret. Holder lige en pause og er næsten færdig med sæson 1. JUST WOW. Det kræver en meget meget klog mand (for at bruge dine ord) til at lave sådan noget. Håber kvaliteten fortsætter. Men jeg skal nok vende tilbage når det hele er set af sæson 1 og resten.
Når du har ret, så har du ret. Holder lige en pause og er næsten færdig med sæson 1. JUST WOW. Det kræver en meget meget klog mand (for at bruge dine ord) til at lave sådan noget. Håber kvaliteten fortsætter. Men jeg skal nok vende tilbage når det hele er set af sæson 1 og resten.
Som sagt så synes jeg stort set bare, det bliver bedre og bedre. :) Især nogle af de nye personer, der bliver introduceret omkring sæson 3 og 4 er fantastiske. Ser gerne en anmeldelse, når du er færdig med sæsonen. :)
Jeg tør da ikke tro på det kan blive bedre :D Men okay. Hvis I siger, så...
I said it. ;) Mange serier har også det problem, at de bliver for stillestående, eller at de gentager sig selv. Det er ej heller tilfældet her, hvor både karaktererne og seriens tone udvikles kolossalt. :)
#13921 MMB 12 år siden
Du er en klog, klog mand! ;) Fortæl endelig om din oplevelse løbende! :)
#13922 Ispep 12 år siden
Skal lige vænne mig til tanken, at jeg nu ejer lidt i den retning :D Har aldrig købt serier før.
#13923 MMB 12 år siden
Som sagt så synes jeg stort set bare, det bliver bedre og bedre. :) Især nogle af de nye personer, der bliver introduceret omkring sæson 3 og 4 er fantastiske. Ser gerne en anmeldelse, når du er færdig med sæsonen. :)
#13924 Kruse 12 år siden
Efter min mening bliver det endnu bedre i sæson 3 og 4, så du kan godt glæde dig :)
#13925 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
#13926 Ispep 12 år siden
Jeg tør da ikke tro på det kan blive bedre :D Men okay. Hvis I siger, så...
#13927 MMB 12 år siden
I said it. ;) Mange serier har også det problem, at de bliver for stillestående, eller at de gentager sig selv. Det er ej heller tilfældet her, hvor både karaktererne og seriens tone udvikles kolossalt. :)
#13928 Ispep 12 år siden
#13929 MMB 12 år siden
Sæson 4's 96 på Metacritic og Sæson 5's 99 på Metacritic taler næsten for sig selv. :)
#13930 Ispep 12 år siden
Vildt. Jeg så kun tallene fra imdb, men indtil videre, fuldt fortjent.