Gravatar

#13931 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

En god nyhed fra min vægt, siden slut-juni 2012, har jeg tabt 39 kilo! \o/
Gravatar

#13932 Åkepool 12 år siden

Drebble (13931) skrev:
En god nyhed fra min vægt, siden slut-juni 2012, har jeg tabt 39 kilo! \o/

Pisse godt gået.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13933 wiseguy 12 år siden

#13931 Way to go!

Har i dag haft en Stofa montør forbi og trække antennekabler til 4 værelser i huset (før havde vi kun i stuen) samt opsætte forstærker.
Så nu ska jeg på tv-jagt. I første omgang ska jeg ha' fundet en skærm til soveværelset og til min ældste datters værelse.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13934 MOVIE1000 12 år siden

BB

The Sitter
Paranormal Activity 3 BD
Kamæleonen BD
The Best Exotic Marigold hotel
Alene Hjemme boks (4 film samlede)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13935 HonoDelLoce 12 år siden

wiseguy (13933) skrev:
#13931 Way to go!

Har i dag haft en Stofa montør forbi og trække antennekabler til 4 værelser i huset (før havde vi kun i stuen) samt opsætte forstærker.
Så nu ska jeg på tv-jagt. I første omgang ska jeg ha' fundet en skærm til soveværelset og til min ældste datters værelse.

Jeg sidder selv og kigger på mulighederne for TV i flere rum herhjemme, da jeg lige har droppet min Viasat-parabol til fordel for Viasat gennem Waoo/Bredbånd Nord.

Jeg ville egentlig ringe til dem og spørge, om man kan bruge sådan nogle lysnet-adaptere i stedet for at trække kabler (da deres TV-bokse kører med almindelig ethernet-kabler), men hele Bredbånd Nords net var nede i nogle timer i går aftes, så der er kæmpe tryk på supportlinjerne, så det må nok lige vente i hvert fald til i morgen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13936 Thomsen 12 år siden

Benway (13917) skrev:
Den her? Westworld [Blu-ray]

Jep. Jeg har lige bestilt en til mig selv.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13937 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Thomsen (13936) skrev:

Giv lyd, når du har set den. :)
Gravatar

#13938 Benway 12 år siden

Thomsen (13936) skrev:

Cool. :) Jeg må også få den anskaffet på et tidspunkt. Jeg så den første gang i fjernsynet, da jeg var knægt, og den skræmte mig pænt meget dengang. Forsættelsen var dog vist nok knap så god.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13939 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (13938) skrev:
Jeg må også få den anskaffet på et tidspunkt. Jeg så den første gang i fjernsynet, da jeg var knægt, og den skræmte mig pænt meget dengang. Forsættelsen var dog vist nok knap så god.
Lyder næsten som min oplevelse, da jeg så den første gang.....Om jeg og min kammerat Allan, blev helt så skræmte ved jeg dog ikke:) Næste dag legede vi Westworld (måske vi ikke helt havde fattet pointen), da vi fandt det pretty cool med sådan en forlystelsespark, ha ha ha ha :-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13940 Benway 12 år siden

Albert Flasher (13939) skrev:
Lyder næsten som min oplevelse, da jeg så den første gang.....Om jeg og min kammerat Allan, blev helt så skræmte ved jeg dog ikke:) Næste dag legede vi Westworld (måske vi ikke helt havde fattet pointen), da vi fandt det pretty cool med sådan en forlystelsespark, ha ha ha ha :-D

:)

Det er næsten et af succeskriterierne for god sci-fi, synes jeg: At man efterfølgende har lyst til at besøge verdenerne. Og til trods for hvilket mareridt det ender som, så er man fuld af iver efter at se Westworld-verden bagefter.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: