Gravatar

#13961 Flemming Larsen 12 år siden

Steffan Rasmussen (13960) skrev:
Hvis det er som det plejer, så er der faste tekster på.

Det er da for dumt. Kan jeg ikke være heldig, at der er flere forskellige tekster på, så man kan fravælge?
Ellers må jeg jo leve med det. Eller rippe den, og så fjerne dem.
Gravatar

#13962 misuma 12 år siden

Flemming Larsen (13959) skrev:
OK. Så tager jeg chancen, og håber at der ikke er faste engelske tekster på. Det er altså absurd, at den udkommer næsten 1½ måned før i UK, i forhold til DK. Altså, det er en dansk film.

Enig. Jeg har iøvrigt lige fået mailen om at filmen er smidt af sted.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13963 Steffan Rasmussen 12 år siden

Det er altså absurd, at den udkommer næsten 1½ måned før i UK, i forhold til DK. Altså, det er en dansk film.

Det kan du takke Biografklub Danmark for.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13964 Flemming Larsen 12 år siden

Det er altså absurd, at den udkommer næsten 1½ måned før i UK, i forhold til DK. Altså, det er en dansk film.

Steffan Rasmussen (13963) skrev:

Hvorfor det?
Gravatar

#13965 Steffan Rasmussen 12 år siden

Flemming Larsen (13964) skrev:
Steffan Rasmussen (13963) skrev:

Hvorfor det?

Det var mere eller mindre dem der bestemte premieredatoen herhjemme, og derfor fik den først premiere 10. januar, mens den i England havde premiere 30. november.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13966 Flemming Larsen 12 år siden

Steffan Rasmussen (13965) skrev:
Hvorfor det?

Det var mere eller mindre dem der bestemte premieredatoen herhjemme, og derfor fik den først premiere 10. januar, mens den i England havde premiere 30. november. [/quote]
Ok, det er da latterligt. Nu må jeg se, hvordan den er. Jeg måtte lige bestille den. Det er jo en fed film.
Gravatar

#13967 Michael Andersen 12 år siden

Det var Zentropa og Nordisk Film som valgte januar.
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/05/21/162114....

Biografklubben opfyldte bare det ønske. Det var først da filmen fik en masse omtale i Cannes, at Ålen ville have en anden dato, men da var toget ligesom kørt.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13968 Kruse 12 år siden

Fra Bilka:

Goldfinger (BD)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13969 Thomsen 12 år siden

Et par Hammer BD'er fra amazon.co.uk:

Dracula (alias Horror of Dracula)
Curse of Frankenstein

Jeg havde ellers besluttet mig for at sidde Curse over pga. de dårlige anmeldelser, men pt. ser det ikke ud, at den kommer ud andre steder. Den amerikanske distributør, der er fundet, har kun planlagt dvd-udgaver og kun for film fra efter 1966.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13970 Hr. Nielsen 12 år siden

Thomsen (13969) skrev:
Dracula (alias Horror of Dracula)
Curse of Frankenstein
Gode titler. Har du Dracula: Prince Of Darkness? Den finder jeg selv er på højde med The Horror Of Dracula.

Må jeg lige høre dig om, når du skriver pga de dårlige anmeldelser til The Curse...., snakker du så om billede, som ikke rates ret højt på diverse BD sider?
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: