Gravatar

#14001 Hr. Nielsen 12 år siden

Thomsen (13999) skrev:
jeg kan huske, at alene indledningsanimationen (og især lyden) var nok til at få mig til at gemme hovedet under dynen:
Wow, der røg jeg lige tilbage. Den har jeg ikke set siden dengang, men husker den godt.

Thomsen (13999) skrev:
Her er introen
Vi har hygget os med de samme kanaler og 'shows', for den husker jeg også:)

Thomsen (13999) skrev:
Jeg synes bestemt, den var noget værd.
Godt at høre.

Thomsen (13999) skrev:
Peter Cushing er så fænomenal i den
Enig! Han har siden barndommen været af en favoritterne hos mig, når jeg så horrorfilm.

Thomsen (13999) skrev:
Jeg ved, at Lees monster-make-up har fået en del høvl gennem årene
Thomsen (13999) skrev:
Men jeg synes, at det fungerer rigtigt godt.
Det fungerede også rigtigt godt for mig. Det er naturligvis ikke så ikonisk som Karloff's udgave, måden det er lavet på. Men jeg synes både det var fint de gik så meget i en anden retning og samtidig fandt jeg det gav Lee en mere klam udstråling, som passede til karakteren. Han er nemlig, som du siger modsat Karloff's misforstående misforster, et uhyre eller monster. Takker for svar atter engang Thomsen. Det er en fornøjelse at læse dine kommentarer om disse ældre horrorfilm, som jeg selv nyder at se, gense og så gense nok engang.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14002 Thomsen 12 år siden

Lige over, den herre. :-)

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14003 misuma 12 år siden

misuma (13997) skrev:
Fra VHS til dvd:

Ravenous
Event Horizon
Toys

Fra Zooverstock iøvrigt, og flere opgraderinger er på vej:

Saving Silverman/Evil Woman
Sci-fi'en Supernova
The Darkness
Eight Legged Freaks
The Majestic
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14004 misuma 12 år siden

Fandt flere opgraderinger fra BBBB:

Ondskabens Øjne, 50 kr
Red Dragon, 20 kr
Hannibal, 20 kr
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14005 Hr. Nielsen 12 år siden

Fra Amazon:

Ministry of Fear på BD (Endelig kom den, nu jeg kunne læse at Benway havde modtaget sin....Så må jeg nyde denne og de to andre Lang film jeg har liggende og endnu ikke set indtil Cloak and Dagger udkommer:) Har snart en pæn samling af mandens film.
Gravatar

#14006 Benway 12 år siden

Vakse Viggo (14005) skrev:
Fra Amazon:

Ministry of Fear på BD (Endelig kom den, nu jeg kunne læse at Benway havde modtaget sin....Så må jeg nyde denne og de to andre Lang film jeg har liggende og endnu ikke set indtil Cloak and Dagger udkommer:) Har snart en pæn samling af mandens film.

Sært de dukkede op på så forskellige tidspunkter, men den er ventetiden værd. :)

Edit: Jeg kan for resten huske, at Metropolis BD'en også dukkede op på vidt forskellige tidspunkter. Dengang var jeg vist den sidste til at få den. Irriterende... ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14007 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (14006) skrev:
Sært de dukkede op på så forskellige tidspunkter
Ja meget?

Benway (14006) skrev:
den er ventetiden værd.
Godt:)

Benway (14006) skrev:
Irriterende... ;)
Det er det rette ord ja:)
Gravatar

#14008 Thomsen 12 år siden

Venter og venter (og venter) på pakker fra både amazon.com og Pacific. Jeg er spændt på, om de bliver fanget i tolden. Jeg har ikke bestilt fra Pacific i et års tid eller mere, og mine seneste mange forsendelser fra amazon.com har været sendt direkte fra USA i stedet for gennem Tyskland. Men der er mange, der siger, at de stadigvæk får deres gennem Tyskland, så jeg håber.

Der skulle gerne komme en god stak BD'er snart.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14009 Thomsen 12 år siden

Nå, det hjælper åbenbart at brokke sig på filmz... :-)

Fra amazon.com (sendt gennem Deutschland):

All About Eve (digibook, BD)
Deliverance (digibook, BD)
Macabre (Warner Archive MOD dvd-r)
William Castle Collection (dvd)
Gravatar

#14010 Ispep 12 år siden

Nice film Deliverance. Den må jeg også lige kigge på og få hjem :D

Skriv ny kommentar: