Formodentlig en fejl fra Eurekas side. Jeg bestilte en DVD på tilbud, men fik disse tre helt nye BD i stedet. Man burde egentlig sende dem retur, men det bliver svært at modstå fristelsen (specielt mht. Chabrol-filmene).
Man burde egentlig sende dem retur, men det bliver svært at modstå fristelsen
Måske et kompromis, hvis du kan lave en aftale med afsender? Det koster jo lidt at skulle sende dem retur og det skal de jo betale. Jeg har engang prøvet at få tilsendt en forkert film fra England og jeg skrev ganske enkelt ærligt til dem, at fremfor det bøvl det var at skulle sende dem tilbage, hvad det ville koste dem og at filmen kunne komme tilbage efter en uheldig tur igennem postsystemet og måske være svær at sælge igen. Så fik jeg forhandlet mig frem til at få den for langt billigere penge end den ellers stod til. Blot en tanke!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#14081 Steffan Rasmussen 12 år siden
En af de kedeligste film jeg nogen sinde har set. Kaurismäki bliver aldrig min stil.
#14082 Pécuchet 12 år siden
Le Beau Serge (BD)
Les Cousins (BD)
Onibaba (BD)
Til 69 kroner i alt. :)
#14083 Thomsen 12 år siden
#14084 wiseguy 12 år siden
#14085 Pécuchet 12 år siden
Formodentlig en fejl fra Eurekas side. Jeg bestilte en DVD på tilbud, men fik disse tre helt nye BD i stedet. Man burde egentlig sende dem retur, men det bliver svært at modstå fristelsen (specielt mht. Chabrol-filmene).
#14086 Hr. Nielsen 12 år siden
#14087 Hr. Nielsen 12 år siden
Lonely Are The Brave
8½
Begge på BD.
#14088 HelmerJ 12 år siden
På blå
The Pacific
Bridge to Terabithia
Hesher
I Love You Phillip Morris (en af venner tilbyder bank hver gang jeg ikke har set den, og det er tit)
#14089 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
The Dark Knight Returns, part 1 (blu-ray)
Halestorm - Halestorm (CD)
Halestorm - The Strange Case Of.. (CD)
#14090 Hr. Nielsen 12 år siden
Every Which Way But Loose
Any Which Way You Can
Schindler's List
Alle på BD.