Jep :D Filmhistorien er "desværre" for uendelig og uanset hvor mange jeg får indad døren, så opdager jeg nye og indkøbslisten bliver længere og længere :D
Jep :D Filmhistorien er "desværre" for uendelig og uanset hvor mange jeg får indad døren, så opdager jeg nye og indkøbslisten bliver længere og længere :D
Det samme problem har jeg også
Jeg har det også sådan, og på sin vis bliver det også bare værre hele tiden. Men det er en glædesfyldt besættelse. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#14071 sluppermand 12 år siden
Nice fucking bunch! :-)
#14072 Ispep 12 år siden
Den er jeg spændt på at høre din mening om. Glæder mig vildt til at se den på BD.
#14073 Benway 12 år siden
#14074 Ispep 12 år siden
#14075 Skeloboy 12 år siden
The Avengers (BD)
X-Men: First Class
Kaurismakis Lights In The Dusk
Spike Lee's Mo' Better Blues
#14076 zombieman 12 år siden
Det samme problem har jeg også
Fra Amazon uk
Schindlers list BD
#14077 Benway 12 år siden
Jeg har det også sådan, og på sin vis bliver det også bare værre hele tiden. Men det er en glædesfyldt besættelse. :)
#14078 Ispep 12 år siden
Bestemt :D
#14079 Skeloboy 12 år siden
Crooklyn
Bamboozled
Så nu har jeg vist også Spike Lee film nok ;) - mangler faktisk kun et par håndfuld, så har jeg alle/har jeg set alle
#14080 Kruse 12 år siden
Hobitten (BD)