Gravatar

#14291 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (14289) skrev:
Det slog mig lige, at det så er tredje udgave, jeg har købt af filmen.
Visse titler er bare gode nok for en, til at man gerne smider penge efter dem igen og igen!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14292 Ispep 12 år siden

Åh, vil også mægtigt gerne have den på BD.
Gravatar

#14293 Hr. Nielsen 12 år siden

Fra Amazon.uk

In The Mood For Love

(Criterion BD)
Gravatar

#14294 Benway 12 år siden

#14291 Helt bestemt. :) Der er også efterhånden et par titler, jeg har købt flere gange. Bl.a. har jeg haft "Touch of Evil" og "Double Indemnity" i tre forskellige udgaver. Og sågar på VHS inden da.

#14292 Har lige smugkigget og den står også superflot. Det må da også næsten kun være et spørgsmål om tid før nogen udsender den på BD i Europa.

#14293 Virkelig? Syret.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14295 Ispep 12 år siden

Benway (14294) skrev:
Det må da også næsten kun være et spørgsmål om tid før nogen udsender den på BD i Europa.

Det håber jeg. Og indtil da er jeg afventende og må nyde DVD udgaven, som i øvrigt snarest skal have et gensyn. Kan forestille mig at den står godt i HD, og alt andet ville være synd ift. den film og dens enormt flotte og melankolske billedside.
Gravatar

#14296 misuma 12 år siden

Amazon.uk:

Preorder på BD'en Maniac, 2013.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14297 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (14294) skrev:
Virkelig? Syret.
I'm shitting you not:) Ej, Ispep har anbefalet den for et stykke tid siden og synes den ligner en for mig, så måtte jeg jo købe den. Mere syret er det dog ikke (hvem sagde Cloak & Dagger:). Det er selvfølgelig en chance at tage. Men først at betale for en lidt billigere DVD udgave og siden så købe en film på BH, hvis den er god nok, synes jeg heller ej mine penge rækker til. Der er dog desværre en række titler (fra Criterion!!!) som jeg desværre synes er mig rigeligt dyre, men som jeg gerne ville have mine fedtede fingre i.
Gravatar

#14298 Collateral 12 år siden

misuma (14296) skrev:
Amazon.uk:

Preorder på BD'en Maniac, 2013.
Spændende!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14299 Benway 12 år siden

Hr. Nielsen (14297) skrev:
I'm shitting you not:) Ej, Ispep har anbefalet den for et stykke tid siden og synes den ligner en for mig, så måtte jeg jo købe den. Mere syret er det dog ikke (hvem sagde Cloak & Dagger:). Det er selvfølgelig en chance at tage. Men først at betale for en lidt billigere DVD udgave og siden så købe en film på BH, hvis den er god nok, synes jeg heller ej mine penge rækker til. Der er dog desværre en række titler (fra Criterion!!!) som jeg desværre synes er mig rigeligt dyre, men som jeg gerne ville have mine fedtede fingre i.

Man kan også lynhurtigt købe sig fattig i Criterion'er. :) Jeg har det lidt ligesom dig, og køber sædvanligvis kun dvd'er, hvis jeg intet andet valg har. Det er også blevet mere og mere almindeligt for mig, at blindkøbe dyre udgivelser af titler, som jeg synes lyder spændende. Jeg har f.eks. lige lagt forudbestillinger på de kommende bd-titler "Things to Come" og "Foolish Wives", selvom jeg ikke har set nogle af dem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14300 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Fra Copenhagen Comics:

ALT ALT ALT for mange nye tegneserier.

Skriv ny kommentar: