Man kan også lynhurtigt købe sig fattig i Criterion'er.
Ja alt for mange:) Jeg har købt en lang række, som jeg gerne har ville eje og enkelte som blindkøb, som du passende kalder dem. Jeg har længe haft lyst til at købe Seven Samurai (den har jeg dog set, flere gange), men har fundet prisen lidt voldsom, der hvor jeg har søgt den. Men det kan da være det ender med, at jeg køber den til 'prisen'.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ja alt for mange:) Jeg har købt en lang række, som jeg gerne har ville eje og enkelte som blindkøb, som du passende kalder dem. Jeg har længe haft lyst til at købe Seven Samurai (den har jeg dog set, flere gange), men har fundet prisen lidt voldsom, der hvor jeg har søgt den. Men det kan da være det ender med, at jeg køber den til 'prisen'.
Husk at Barnes and Noble kører 50% på Criterions to gange om året Juli og November
#14301 Hr. Nielsen 12 år siden
#14302 Åkepool 12 år siden
Doomsday - BD.
Til en sølle tyver.
#14303 zombieman 12 år siden
Husk at Barnes and Noble kører 50% på Criterions to gange om året Juli og November
#14304 Skeloboy 12 år siden
Men bliver det ikke nuppet i tolden?
#14305 Skeloboy 12 år siden
Mulholland Drive
Og de to sidste Bergman-film, så jeg nu har alle hans film, der er udgivet på DVD \m/
The Magic Flute
Face To Face
#14306 zombieman 12 år siden
Jeg har aldrig fået nogle pakker taget tror heller ikke de andre der plejer at købe derfra har
#14307 Hr. Nielsen 12 år siden
#14308 zombieman 12 år siden
#14309 misuma 12 år siden
Som den drengerøv jeg er, måtte jeg lige bestille lidt legetøj: Air Storm Z-Curve Bow til sønnike (og mig!)
#14310 sluppermand 12 år siden
Black Hole af Charles Burns
Sandman - Vol. 6-9 af Neil Gaiman
Blankets af Craig Thompson