Gravatar

#14301 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (14299) skrev:
Man kan også lynhurtigt købe sig fattig i Criterion'er.
Ja alt for mange:) Jeg har købt en lang række, som jeg gerne har ville eje og enkelte som blindkøb, som du passende kalder dem. Jeg har længe haft lyst til at købe Seven Samurai (den har jeg dog set, flere gange), men har fundet prisen lidt voldsom, der hvor jeg har søgt den. Men det kan da være det ender med, at jeg køber den til 'prisen'.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14302 Åkepool 12 år siden

Fra Fona:

Doomsday - BD.

Til en sølle tyver.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14303 zombieman 12 år siden

Hr. Nielsen (14301) skrev:
Ja alt for mange:) Jeg har købt en lang række, som jeg gerne har ville eje og enkelte som blindkøb, som du passende kalder dem. Jeg har længe haft lyst til at købe Seven Samurai (den har jeg dog set, flere gange), men har fundet prisen lidt voldsom, der hvor jeg har søgt den. Men det kan da være det ender med, at jeg køber den til 'prisen'.

Husk at Barnes and Noble kører 50% på Criterions to gange om året Juli og November
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#14304 Skeloboy 12 år siden

zombieman (14303) skrev:
Husk at Barnes and Noble kører 50% på Criterions to gange om året Juli og November

Men bliver det ikke nuppet i tolden?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14305 Skeloboy 12 år siden

The Wicker Man, 1973
Mulholland Drive

Og de to sidste Bergman-film, så jeg nu har alle hans film, der er udgivet på DVD \m/
The Magic Flute
Face To Face
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14306 zombieman 12 år siden

Skeloboy (14304) skrev:
Men bliver det ikke nuppet i tolden?

Jeg har aldrig fået nogle pakker taget tror heller ikke de andre der plejer at købe derfra har
Gravatar

#14307 Hr. Nielsen 12 år siden

zombieman (14303) skrev:
Det skal jeg huske! Mange tak:) Har aldrig bestilt derfra, så det skal da tjekkes.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14308 zombieman 12 år siden

Og sidste juli kørte de 3 for 2's pris inden 50% udsalget begyndte og det overlappede de første 2 timer så der var virkelig noget at spare
Gravatar

#14309 misuma 12 år siden

Amazon.uk:

Som den drengerøv jeg er, måtte jeg lige bestille lidt legetøj: Air Storm Z-Curve Bow til sønnike (og mig!)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14310 sluppermand 12 år siden

Fra Copenhagen Comics:
Black Hole af Charles Burns
Sandman - Vol. 6-9 af Neil Gaiman
Blankets af Craig Thompson

"Morte ai porcelli!"

Skriv ny kommentar: