Gravatar

#14441 Benway 12 år siden

Fra Amazon.com:

Things to Come (Criterion - BD)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14442 MOVIE1000 12 år siden

Bruno (14440) skrev:
Fra Amazon.com:
Young Justice sæson 1 Pt. 1 og 2
Young Justice sæson 2 Pt. 1
Green Lantern - The Animated Series sæson 1 Pt. 1

Alt på dvd.

Har du set Green Lantern the animated series før? har overvejet at købe den, men ved ikke rigtig om det er noget for mig, eller det kan være du er i samme båd siden du købte del 1?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14443 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

MOVIE1000 (14442) skrev:
Har du set Green Lantern the animated series før? har overvejet at købe den, men ved ikke rigtig om det er noget for mig, eller det kan være du er i samme båd siden du købte del 1?

Jep, se her: http://www.lxxiv.dk/#post59

Del 2 er først lige udkommet, så den er på vej med posten, men begge serier er desværre blevet lukket.
Gravatar

#14444 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Fra en privat sælger, som vandt dette fantastiske stykke merchandise fra spillet "Saints Row: The Third" og valgte at sælge det til mig:

En ægte udgave af The Penetrator.

Jep, en cirka 1 meter lang lilla dildo, kombineret med et bat, der danner et fantastisk slagvåben.

Hvorfor købte jeg den? Fordi... ja, det blev jeg nødt til!
Gravatar

#14445 MOVIE1000 12 år siden

Bruno (14443) skrev:
Jep, se her: http://www.lxxiv.dk/#post59

Del 2 er først lige udkommet, så den er på vej med posten, men begge serier er desværre blevet lukket.

Så er det da åndsvagt, at det lige er blevet udgivet her hjemme. Hvis de bare lukker den, øv :(
Gravatar

#14446 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Jep, desværre. Jeg tror dog, at Green Lantern er afsluttet på en god måde. Første del er en afsluttet historie, altså de første 13 afsnit og det tror jeg også, at anden del er, så man går vist ikke glip af noget overhovedet.

Jeg ved ikke hvordan det er med Young Justice dog, men det må jeg se, når jeg får set noget mere af den.
Gravatar

#14447 Mikkel Abel 12 år siden

Unforgiven (BD)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#14448 Pécuchet 12 år siden

Benway (14441) skrev:
Fra Amazon.com:

Hvordan er kvaliteten i forhold til Network-udgivelsen?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#14449 Benway 12 år siden

Pécuchet (14448) skrev:
Benway (14441) skrev:
Fra Amazon.com:

Hvordan er kvaliteten i forhold til Network-udgivelsen?

Ifølge blu-ray.com og dvdbeaver er Network-udgavens billede faktisk en anelse bedre, men forskellen er i marginalerne. Jeg har smugkigget lidt, og den ser glimrende ud. Tilgengæld er Network-udgaven en smule cropped i toppen.

Hvad der dog var udslagsgivende for mig er, at David Kalat har lavet kommentarsporet til Criterion'en, og han er en af de filmhistorikere, jeg virkelig nyder at lytte til.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14450 MOVIE1000 12 år siden

Blockbuster:

Resident evil: Afterlife 3D BD
Monster house 3D BD
Shame
Hostel 3
God bless America

Amazon.co.uk (For første gang, sker nok heller ikke lige foreløbigt igen, da jeg helst vil have film emd dansk udnertekst, disse udover SG-U, har ikke DK tekst, men vil rigtig gerne gense dem.)

Stargate universe sæson 2
Jack
Reefer Madness
Babys day out

Skriv ny kommentar: