Gravatar

#14451 Pécuchet 12 år siden

Benway (14449) skrev:
Ifølge blu-ray.com og dvdbeaver er Network-udgavens billede faktisk en anelse bedre, men forskellen er i marginalerne. Jeg har smugkigget lidt, og den ser glimrende ud. Tilgengæld er Network-udgaven en smule cropped i toppen.

Hvad der dog var udslagsgivende for mig er, at David Kalat har lavet kommentarsporet til Criterion'en, og han er en af de filmhistorikere, jeg virkelig nyder at lytte til.

Jeg har lige tjekket nogle screenshots ud på Bæveren, og ja, det er i den grad en marginal forskel! Det er dog svært ikke at lade sig friste af Criterion og David (Mabuse) Kalat.

Har du læst bogen? Det har jeg desværre ikke, men jeg har bemærket, at modsat de fleste af H.G. Wells' populære værker kan førsteudgivelsen erhverves overraskende billigt.

Tjek desuden dette korte interview ud, hvor Wells møder Welles:

http://www.rosslawhead.com/blog/wp-content/uploads...
Der burde have været Roser.
Gravatar

#14452 Sweetiebellefan 12 år siden

Vilde Rolf
Kangaroo Jack
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14453 Åkepool 12 år siden

Fra Kyllingebenet:

Tron Legacy - 3D.
Drive.
Kick-Ass.
Kill Bill vol. 1 & 2.
Iron Man 2.
Sin City.
V For Vendetta.
Donnie Darko.
Zodiac - Director's cut.

Alle på BD.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14454 Benway 12 år siden

Pécuchet (14451) skrev:

Jeg har lige tjekket nogle screenshots ud på Bæveren, og ja, det er i den grad en marginal forskel! Det er dog svært ikke at lade sig friste af Criterion og David (Mabuse) Kalat.

Har du læst bogen? Det har jeg desværre ikke, men jeg har bemærket, at modsat de fleste af H.G. Wells' populære værker kan førsteudgivelsen erhverves overraskende billigt.

Tjek desuden dette korte interview ud, hvor Wells møder Welles:

http://www.rosslawhead.com/blog/wp-content/uploads...

Interessant klip.

Nej, jeg har aldrig læst bogen eller for den sags skyld noget som helst andet af Wells, og kender ham egentlig kun via. diverse filmatiseringer. Jeg læste et par Jules Verne-bøger højt for min søn for et stykke tid siden, og han var så glad for dem, at jeg efterfølgende prøvede på at finde nogle H.G. Wells-historier til at følge op med, men de lod til at være temmelig svære at hitte på dansk. Jeg kunne dog bestemt godt have lyst til at læse nogle engelske af slagsen på egen hånd. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14455 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Fra CDON:

12 Angry Men (BD)
Gravatar

#14456 NightHawk 12 år siden

Fra Fona:

Rejseholdet - Hele Serien (DVD)

Marie Key - "I Byen Igen" (CD)
Marie Key - "De Her Dage" (CD)

Damn, det er sgu noget herlig afslappende musik. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#14457 Kruse 12 år siden

Bruno (14455) skrev:
Fra CDON:

12 Angry Men (BD)

Nice! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14458 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden

Kruse (14457) skrev:
Nice! :)

Jep, det er en opgradering fra dvd'en, nu må de så gerne udgive "Vertigo" og "Mr. Smith Goes to Washington" også, så jeg kan få udskiftet dem. :)
Gravatar

#14459 MOVIE1000 12 år siden

NightHawk (14456) skrev:
Fra Fona:

Rejseholdet - Hele Serien (DVD)

Marie Key - "I Byen Igen" (CD)
Marie Key - "De Her Dage" (CD)

Damn, det er sgu noget herlig afslappende musik. :)

Enig, synes at Marie Key og Panamah er nogle af de bedste danske sangerinder vi for tiden har.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14460 Åkepool 12 år siden

MOVIE1000 (14459) skrev:
Enig, synes at Marie Key og Panamah er nogle af de bedste danske sangerinder vi for tiden har.

Panamah er en gruppe ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: