Jeg modtog en ordentlig omgang GTA V hype. Jeg har ikke været så spændt på et spil i flere år og desto tættere vi kommer på tirsdag desto sværere bliver ventetiden. :/
Coolshop kunne godt lige give mig mit eksemplar en dag før alle andre. Det ville kun være fair. Bare en skam at jeg har afleveringer der skal laves.
Hmm skal jeg vægte min uddannelse, og resten af mit liv højere, eller GTA V højest? Valget er faktisk sværere end man skulle tro.
Béla Tarr ser jeg især frem til at stifte bekendskab med, da jeg kun har set Hesten fra Torino, som jeg til gengæld synes var ret så fantastisk. Har dog læst mig frem til at den syv timer lange Satantango (som desværre ikke er inkluderet i boksen) er hans bedste film. Den må jeg dog have til gode.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Alt hvad jeg bestilte ankom rigtig hurtigt i denne omgang. Tilgengæld har de stadig ikke sendt The devils backbone endnu
Wow, det var da noget af en leveringstid på den, hva'?
Jeg har ikke været så heldig med leveringstiderne denne gang. Den første pakke ankom efter lidt over fire uger, og den anden er som sagt ikke ankommet endnu. :-/
#14711 Thomsen 11 år siden
Venter stadigvæk, nu på 6. uge, på min sidste forsendelse fra B&N's Criterion-udsalg. Har en ubehagelig mistanke om, at den er røget i toldfælden. :-/
#14712 zombieman 11 år siden
Alt hvad jeg bestilte ankom rigtig hurtigt i denne omgang. Tilgengæld har de stadig ikke sendt The devils backbone endnu
#14713 Giraffen 11 år siden
Coolshop kunne godt lige give mig mit eksemplar en dag før alle andre. Det ville kun være fair. Bare en skam at jeg har afleveringer der skal laves.
Hmm skal jeg vægte min uddannelse, og resten af mit liv højere, eller GTA V højest? Valget er faktisk sværere end man skulle tro.
#14714 squid delicious 11 år siden
The Béla Tarr Collection (Artificial Eye)
The Andrei Tarkovsky Collection (Artificial Eye)
5 Broken Cameras
#14715 Snaden 11 år siden
Stærke sager!
#14716 squid delicious 11 år siden
Béla Tarr ser jeg især frem til at stifte bekendskab med, da jeg kun har set Hesten fra Torino, som jeg til gengæld synes var ret så fantastisk. Har dog læst mig frem til at den syv timer lange Satantango (som desværre ikke er inkluderet i boksen) er hans bedste film. Den må jeg dog have til gode.
#14717 Ispep 11 år siden
Jeg var godt nok ikke begejstret for Hesten fra Torino, og håber derfor Satantango er bedre, selvom dens spilletid er vild.
#14718 MOVIE1000 11 år siden
Amelie
Casper og Frank nu som mennesker
Omar: Præster, politikere og andre profeter
L'illusionniste
Being John Malkovich
The Raid
Fra en rigtig ven:
Hot shots
Hot shots 2
#14719 Skeloboy 11 år siden
Det kommer vel an på, hvem du spørger? :)
Personligt synes jeg, at Damnation, The Man From London og The Turin Horse er hans tre bedste(9/10).
9/10
Damnation
The Man From London
The Turin Horse
8/10
Werckmeister Harmonies
7/10
Satantango
Prefab People
Family Nest
6/10
The Outsider
#14720 Thomsen 11 år siden
Wow, det var da noget af en leveringstid på den, hva'?
Jeg har ikke været så heldig med leveringstiderne denne gang. Den første pakke ankom efter lidt over fire uger, og den anden er som sagt ikke ankommet endnu. :-/