Alt hvad jeg bestilte ankom rigtig hurtigt i denne omgang. Tilgengæld har de stadig ikke sendt The devils backbone endnu
Wow, det var da noget af en leveringstid på den, hva'?
Jeg har ikke været så heldig med leveringstiderne denne gang. Den første pakke ankom efter lidt over fire uger, og den anden er som sagt ikke ankommet endnu. :-/
Ja jeg har kontaktet dem flere gange hvor jeg blev lovet at den ville blive afsendt. Endelig skrev de igår at den var sendt. Alle mine pakker fra denne omgangs udsalg har jeg modtaget inden for 14 dage.
#Skeloboy - det er godt nok vildt. Jeg ser frem til at følge med i dit projekt. Jeg har selv kun set filmene og kender kun meget lidt til serien. Det jeg kender til serien ved jeg fra min mor, som er stor Star Trek-fan.
Fra Amazon:
The Laramie Project (DVD) Basquiat (DVD) Before Night Falls (DVD)
Fra Netto: The Woods (DVD) Gyser af Lucky McKee, som har lavet to af mine favoritter indenfor horror-genren "May" og "The Woman". Så er spændt på om denne kan leve op til de to andre.
The Original Series The Animated Series Film: Star Trek 1-6 The Next Generation Series Film: Star Trek 7-10 Deep Space Nine Voyager Enterprise Star Trek 11 og 12...
The Original Series The Animated Series Film: Star Trek 1-6 The Next Generation Series Film: Star Trek 7-10 Deep Space Nine Voyager Enterprise Star Trek 11 og 12...
Respekt!
Opret en tråd om din "rejse" ;-)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
#14721 zombieman 11 år siden
Ja jeg har kontaktet dem flere gange hvor jeg blev lovet at den ville blive afsendt. Endelig skrev de igår at den var sendt. Alle mine pakker fra denne omgangs udsalg har jeg modtaget inden for 14 dage.
#14722 Muldgraver 11 år siden
Fryd.
#14723 Skeloboy 11 år siden
http://allanfjord.dk/bestilling.jpg
#14724 HonoDelLoce 11 år siden
Der kan man dælendytme tale om at gå all in :D
#14725 Herrguth 11 år siden
Fra Amazon:
The Laramie Project (DVD)
Basquiat (DVD)
Before Night Falls (DVD)
Fra Netto:
The Woods (DVD) Gyser af Lucky McKee, som har lavet to af mine favoritter indenfor horror-genren "May" og "The Woman". Så er spændt på om denne kan leve op til de to andre.
#14726 Thomsen 11 år siden
Du er for vild!
Ser du dem i kronologisk rækkefølge?
#14727 Skeloboy 11 år siden
Jeg kommer til at se det sådan her:
The Original Series
The Animated Series
Film: Star Trek 1-6
The Next Generation Series
Film: Star Trek 7-10
Deep Space Nine
Voyager