No Retreat No Surrender 2 - Raging Thunder No Retreat No Surrender 3 - Blood Brothers No Retreat No Surrender 4 (aka The King of the Kickboxers) No Retreat No Surrender 5 (aka The King of the Kickboxers 2 aka American Shaolin)
Altså...King of The Kickboxers har fået titlen No Retreat No Surrender 4 også, selvom den intet har at gøre med de to foregående...
Desuden har American Shaolin fået titlen The King of the Kickboxers 2 og enkelte steder vist også No Retreat No Surrender 5 - selvom den intet har at gøre med de foregående...
Nuvel - et par halvringe martial arts film til mig :)
Og derudover to med Bolo Yeung - den onde fra Bloodsport: Shootfighter Bloodfight
Blockbuster: Death race: Inferno BD Hope Springs BD Asterix og briterne 3D BD Dracula (1992) Den skaldede frisør Kapringen We need to talk about Kevin Looper Fire walk with me Bad ass
Elgiganten: Fast and furious 6 BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#14751 Åkepool 11 år siden
Det er en anden tråd, nemlig:
http://filmz.dk/forum/tagwall/hvad-har-du-bestilt-...
;)
#14752 Steffan Rasmussen 11 år siden
Dyyygtig :-)
#14753 misuma 11 år siden
Hannibal, BD. Sæson 1 er på vej!
:P
#14754 zombieman 11 år siden
og snart en sms om at de er på vej ud med pakken, og derefter en hvor der står at den er afleveret. Det er fandme service
#14755 Mikkel Abel 11 år siden
The Weeknd - Kiss Land (CD)
Drake - Nothing Was The Same (CD)
To af mine mest ventede cd'er i år, så det passer mig rigtig fint at få begge samme dag.
#14756 MOVIE1000 11 år siden
Dr. Strangelove
The Scorpion king 3
#14757 Skeloboy 11 år siden
No Retreat No Surrender 3 - Blood Brothers
No Retreat No Surrender 4 (aka The King of the Kickboxers)
No Retreat No Surrender 5 (aka The King of the Kickboxers 2 aka American Shaolin)
Altså...King of The Kickboxers har fået titlen No Retreat No Surrender 4 også, selvom den intet har at gøre med de to foregående...
Desuden har American Shaolin fået titlen The King of the Kickboxers 2 og enkelte steder vist også No Retreat No Surrender 5 - selvom den intet har at gøre med de foregående...
Nuvel - et par halvringe martial arts film til mig :)
Og derudover to med Bolo Yeung - den onde fra Bloodsport:
Shootfighter
Bloodfight
#14758 MOVIE1000 11 år siden
Blockbuster:
Death race: Inferno BD
Hope Springs BD
Asterix og briterne 3D BD
Dracula (1992)
Den skaldede frisør
Kapringen
We need to talk about Kevin
Looper
Fire walk with me
Bad ass
Elgiganten:
Fast and furious 6 BD
#14759 Collateral 11 år siden
#14760 MOVIE1000 11 år siden
har ikke set twin Peaks endnu, men har læst at det var lige meget om man så filmen før eller efter?