Gravatar

#14761 Collateral 11 år siden

Det spoiler serien ret voldsomt at se filmen, til trods for at den foregår før. Samtidig vil filmen give meget lidt mening hvis du ikke kender universet fra serien. Jeg ville helt sikkert vente hvis jeg var dig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14762 Mikkel Abel 11 år siden

Enig. Har man ikke set serien kan jeg kun forestille mig at "Fire Walk With Me" ville være en virkelig ringe oplevelse.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#14763 Collateral 11 år siden

Det er lidt svært at uddybe alle problematikkerne ved det, fordi det i sig selv skaber spoilers, men der er nogle overnaturlige elementer i 'Twin Peaks', der gør at det faktum at det er en prequel ikke står i vejen for at give hints til seriens afslutning og så afsløres det hvem der dræbte Laura Palmer, som er hele udgangspunktet for serien. Desuden er det en rigtig fed filmoplevelse at slutte serien af på, da serien i sig selv slutter lidt abrupt, da de havde regnet med en 3. sæson. Eller måske ikke regnet med - håbet på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14764 Fredag 11 år siden

Furious 6 på BD. Så må vi se, om den kan leve op til den overraskende friske og underholdende 5'er:)
Gravatar

#14765 Mikkel Abel 11 år siden

GTA V (Xbox 360)

Så skal weekenden fejres.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#14766 misuma 11 år siden

Amazon.uk.marketplace:

Thale, dvd.
The Monk, dvd.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14767 Fredag 11 år siden

På dvd til en 20 i Tigerbutikken: Forår, Sommer, Efterår, Vinter... Og Forår (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom) . Fordi jeg egentlig bare gerne ville se den og tilfældigvis opdagede den havde den der.
Gravatar

#14768 Wangsgaard 11 år siden

Fridag (14767) skrev:
På dvd til en 20 i Tigerbutikken: Forår, Sommer, Efterår, Vinter... Og Forår (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom) . Fordi jeg egentlig bare gerne ville se den og tilfældigvis opdagede den havde den der.

Glæd dig !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14769 Fredag 11 år siden

Wangsgaard (14768) skrev:
Glæd dig !
:)
Gravatar

#14770 Kisbye 11 år siden

ja, den er rigtig god.
Giver den selv 9/10
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: