Gravatar

#15001 Åkepool 11 år siden

Michael Andersen (14999) skrev:
Heller ikke hvis der var slettede scener med Jennifer Connelly som nøgenmodel? :P

Så smider han bare "The Hot Spot" eller "Mulholland Falls" på, så er behovet dækket ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15002 Tenebrae 11 år siden

Fra CDON:

Cassadaga (BD)
After Earth (BD)

og fra Amazon.co.uk Marketplace:

The Awakening (2011) (BD)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#15003 HonoDelLoce 11 år siden

dyg (14993) skrev:
1stk Mac Mini

Nu skal der leges med Plex.

Bruger selv Mac Mini som HT"PC" med Plex Home Theater. Genialt program!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15004 dyg 11 år siden

Det lader til at virke rigtigt fint. Sig endeligt til, hvis du har nogle tips & tricks, plugins/themes/... jeg bare skal have.

Jeg håbede på, at Netflix ville virke med Plex, men det lader til, at de fjernede det plugin for nogle måneder siden :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15005 HonoDelLoce 11 år siden

Faktisk bruger jeg ikke andre plugins/channels end DRNU (som jeg til gengæld også er rigtig glad for) og den nu integrerede iTunes-channel.

Har førhen brugt Netflix, men den har aldrig virket ordentligt, og det er vel det største ønske, jeg har til fremtiden for Plex.

Jeg anbefaler i øvrigt på det varmeste Pleen, som er (kan være) theme-manager for Plex.

Jeg går selv og lurer på at købe et eksternt BD-drev til min Mac Mini og lade Plex håndtere ALT medie-afspilning i huset :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15006 dyg 11 år siden

Jeg har præcis samme tanke mht. BD-drev, men derudover regner jeg også med at få rippet alle mine skiver, så jeg har dem liggende på mit NAS.

Pleen er noteret, det tager jeg en kigger på i aften! Og den integrerede iTunes kanal skal jeg også kigge nærmere på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15007 HonoDelLoce 11 år siden

dyg (15006) skrev:
Og den integrerede iTunes kanal skal jeg også kigge nærmere på.

Den virker i hvert fald rigtigt rart. Jeg bruger den i hele huset i stedet for iTunes egen homesharing-mulighed fordi a) jeg kan godt lide kun at bruge ét program til medie og b) jeg bruger også enheder, hvor iTunes ikke fungerer særlig godt (eller slet ikke ;) ) som min Samsung BD-afspiller i soveværelset, konens android-telefon og konens windows-pc :)

Samtidigt er MyPlex noget nemmere at sætte op end iTunes-deling over internettet, hvis nu man for eksempel godt lige vil høre noget musik, man kun har i iTunes derhjemme, mens man er på farten :)
Gravatar

#15008 Thomsen 11 år siden

Fra coolshop.dk:

Sony Pulse Wireless Headset

Jeg havde egentligt købt et billigt sæt fra Turtle Beach, men jeg var en smule irritereret over en konstant (lav) summelyd fra den billige mikrofon, og så fandt jeg hurtigt ud af, at jeg har ledninger nok i lokalet. Så de røg retur, og jeg gik på udkig efter nogle trådløse i stedet.

Nu er jeg spændt på at prøve disse. Det er et forholdsvis billigt sæt og nok ikke for den virkeligt seriøse gamer, men til mit behov virker de fine.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#15009 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden

Jeg modtog for nogle dage siden, fra CDON:

The Lone Ranger (BD)
Monsters University (BD)

Jeg har så nu haft Monsters University i maskinen - er der andre end mig, som har købt den danske udgave af filmen, der oplever, at lyden hakker?
Gravatar

#15010 MOVIE1000 11 år siden

Dick Taid (15009) skrev:
Jeg modtog for nogle dage siden, fra CDON:

The Lone Ranger (BD)
Monsters University (BD)

Jeg har så nu haft Monsters University i maskinen - er der andre end mig, som har købt den danske udgave af filmen, der oplever, at lyden hakker?

nej ikke her, den fungerede fint med mig, så den i 3D med Dansk tale.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: