Batman Volume 1: The Court of Owls (The New 52) Batman Volume 2: The City of Owls (The New 52) Hawkeye Volume 2: Little Hits Fables Volume 1 - Deluxe Edition Before Watchmen: Minutemen / Silk Spectre - Deluxe Edition
Jeg har så nu haft Monsters University i maskinen - er der andre end mig, som har købt den danske udgave af filmen, der oplever, at lyden hakker?
nej ikke her, den fungerede fint med mig, så den i 3D med Dansk tale.
Okay. Min er så ikke 3D-udgaven. Det kan være, at en firmware-opdatering af min kære Oppo afhjælper problemet en smule. Det er desværre bare ikke første gang, jeg har oplevet problemet med udfald i lyden når der afspilles en BD-skive.
Jeg har faktisk allerede filmene, men da jeg for nyligt hørte David Kalats fremragende kommentarspor til Dr. Mabuse bd'en, måtte jeg bare også have den udgave af filmene med hans kommentarspor.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Supernatural: Season 8 (DVD) The Long Kiss Goodnight (BD) Californiacation: Season 2 (DVD) Planes, Trains & Automobiles (DVD) Jim Henson's The Christmas Toy (DVD) Karate Kid Collection (DVD) (alle 4 af de "gamle" film) The Karate Kid (BD)
#15011 Slettet Bruger [542720246] 11 år siden
Batman Volume 1: The Court of Owls (The New 52)
Batman Volume 2: The City of Owls (The New 52)
Hawkeye Volume 2: Little Hits
Fables Volume 1 - Deluxe Edition
Before Watchmen: Minutemen / Silk Spectre - Deluxe Edition
#15012 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden
Okay. Min er så ikke 3D-udgaven. Det kan være, at en firmware-opdatering af min kære Oppo afhjælper problemet en smule. Det er desværre bare ikke første gang, jeg har oplevet problemet med udfald i lyden når der afspilles en BD-skive.
#15013 Benway 11 år siden
Seconds (Criterion BD)
og fra Amazon.co.uk:
Der Tiger von Eschnapur/Das indische Grabmal
#15014 Fredag 11 år siden
#15015 Benway 11 år siden
Jeg har faktisk allerede filmene, men da jeg for nyligt hørte David Kalats fremragende kommentarspor til Dr. Mabuse bd'en, måtte jeg bare også have den udgave af filmene med hans kommentarspor.
#15016 Fredag 11 år siden
#15017 Herrguth 11 år siden
Supernatural: Season 8 (DVD)
The Long Kiss Goodnight (BD)
Californiacation: Season 2 (DVD)
Planes, Trains & Automobiles (DVD)
Jim Henson's The Christmas Toy (DVD)
Karate Kid Collection (DVD) (alle 4 af de "gamle" film)
The Karate Kid (BD)
#15018 Tenebrae 11 år siden
The Phantom of the Opera at the Royal Albert Hall (BD)
A Christmas Carol (1984) (BD)
I Planet Video:
Kon-Tiki (BD)
og fra Amazon.co.uk Marketplace:
Pineapple Express (BD)
Retreat (BD)
#15019 misuma 11 år siden
129 kr for Elysium på BD.
#15020 Åkepool 11 år siden
Elysium - BD.
Hvor man fik:
"The Book of Eli" dvd med, gratis.