Mad Max 2: The Road Warrior - BD Mad Max: Beyond Thunderdome - BD
Og så lige en enkelt tegneserie fra Stribeladen:
The Dark Knight Returns
Efter at have læst Year One var der ingen vej uden om: Jeg er simpelthen nødt til at få læst nogle flere tegneserier. Hvis man er det mindste interesseret i Batman er der ingen undskyldning for ikke at give sig i kast med tegneserierne, da det virkelig er der Batman hører til. Filmene er da meget fede, men hans "hjem" er nu engang tegneserierne.
BN og Ispep. I er vist fans af Nolans Bat film og hvis I ikke har læst Batman: Year One så er der ingen vej uden om, da det er den bedste Batman fortælling jeg har læst/set/hørt/spillet etc.
da det er den bedste Batman fortælling jeg har læst/set/hørt/spillet etc.
Nu har jeg ikke læst Year One endnu(har dog set den som tegnefilm), men sådan har jeg det med "The Dark Knight Returns", så den kan du godt glæde dig til at give dig i kast med :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#15071 Giraffen 11 år siden
Mad Max (BD)
Fast & Furious 6 aka. sidste års bedste blockbuster. (BD)
Evil Dead (2013, BD)
#15072 Slettet Bruger [4145500452] 11 år siden
The Place Beyond the Pines (BD)
Gattaca (BD)
Die Hard 1-5 (BD)
#15073 Skeloboy 11 år siden
#15074 knipsknips 11 år siden
Life of Pi
Django
Begge BD
#15075 Skeloboy 11 år siden
#15076 Skeloboy 11 år siden
Monsters University
Brave
The Iron Giant
Dark Horse
#15077 Ispep 11 år siden
The Limits of Control
Stand by Me
Bibliotek lån:
The Life Aquatic
Arizona Dream
Midnight Express
#15078 Giraffen 11 år siden
Mad Max 2: The Road Warrior - BD
Mad Max: Beyond Thunderdome - BD
Og så lige en enkelt tegneserie fra Stribeladen:
The Dark Knight Returns
Efter at have læst Year One var der ingen vej uden om: Jeg er simpelthen nødt til at få læst nogle flere tegneserier. Hvis man er det mindste interesseret i Batman er der ingen undskyldning for ikke at give sig i kast med tegneserierne, da det virkelig er der Batman hører til. Filmene er da meget fede, men hans "hjem" er nu engang tegneserierne.
BN og Ispep. I er vist fans af Nolans Bat film og hvis I ikke har læst Batman: Year One så er der ingen vej uden om, da det er den bedste Batman fortælling jeg har læst/set/hørt/spillet etc.
Nå undskylder for off-topic.
#15079 Kruse 11 år siden
Nu har jeg ikke læst Year One endnu(har dog set den som tegnefilm), men sådan har jeg det med "The Dark Knight Returns", så den kan du godt glæde dig til at give dig i kast med :)
#15080 Collateral 11 år siden
En virkelig fed film. God blanding af melankoli, sær sær humor og nogle stærke præstationer fra skuespillerne hele vejen rundt.