Gravatar

#15081 Ispep 11 år siden

Helt enig. Vidunderlig film!
Gravatar

#15082 Thomsen 11 år siden

Fra Fona 2000:

Psycho (1960, BD)
The Birds (BD)

Har fravalgt den store Hitchcock-collection, ford den skulle indeholde dårlige transfers på nogle af de "mindre" film. Så jeg beholder min gamle dvd-boks og opgraderer kun de film, jeg synes bedst om (disse to og sikkert også Rear Window).
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#15083 HonoDelLoce 11 år siden

Thomsen (15082) skrev:
Fra Fona 2000:

Psycho (1960, BD)
The Birds (BD)

Har fravalgt den store Hitchcock-collection, ford den skulle indeholde dårlige transfers på nogle af de "mindre" film. Så jeg beholder min gamle dvd-boks og opgraderer kun de film, jeg synes bedst om (disse to og sikkert også Rear Window).

Nu ved jeg jo ikke, om det er en film for dig, men North By Northwest har et genialt transfer på BD ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15084 zombieman 11 år siden

Jeg var også imponeret af de fleste i boxen. Rebet er den Jeg var mest skuffet over. Frenzy stod fantastisk på min 47 tommer, hvordan den ta'r sig ud på større skærm tør jeg så ikke sige.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#15085 dyg 11 år siden

Fra Hi-Fi Klubben:
Sonos Playbar

Nu kæmper jeg bare en kamp med mit Samsung tv om at få det til at lade være med at displaye en dialog hver gang jeg skruer op/ned for min sonos :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15086 Benway 11 år siden

Fra amazon.co.uk:
The Fly (1958) BD

Fra amazon.com:
The Spiders: Kino Classics Edition
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15087 Fredag 11 år siden

#86 Så måtte fluen en tur i nettet:) Sweet Dreams:-D
Gravatar

#15088 Benway 11 år siden

Fridag (15087) skrev:
#86 Så måtte fluen en tur i nettet:) Sweet Dreams:-D

Den bedste måde at kurerer sin traumer er at se dem i øjnene. Forhåbentlig...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15089 Fredag 11 år siden

Face your fears, som amerikanerne yder at sige. I dette tilfælde kunne man også sige , Don't be afraid, be very very afraid;)
Gravatar

#15090 MOVIE1000 11 år siden

Romerrigets fald
Zulu dawn
El Cid
Flawless
Unknown 2006
De 5 og spionerne
Legends of the fall
Sjakalen
The Great Gatsby 3D BD
Amadeus BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: