Gravatar

#15101 Fredag 10 år siden

Det har du nok ret i faktisk. Den er vel lidt en kuriositet set med vores dages øjne. Kobbermasken siger mig et eller andet, så den har jeg muligvis også set. Husker i hvert fald en serie hvor helten trak en metalmaske af en art over ansigtet, så hvis det er den, ville jeg også gerne gense den:)

Stegelman, et af de mennesker jeg altid har beundret, har med garanti haft en finger med i spillet tror jeg også:) Tænk alt det fede de sendte af seriefilm, 4- forestillinger og den slags. Sammen med de film jeg så i biografen af nye og ældre og fra tysk Tv, udgør de stort set mit filmiske fundament.

Gravatar

#15102 Benway 10 år siden

Fridag (15101) skrev:
Kobbermasken siger mig et eller andet, så den har jeg muligvis også set. Husker i hvert fald en serie hvor helten trak en metalmaske af en art over ansigtet, så hvis det er den, ville jeg også gerne gense den:)

Jep, det er den. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15103 Fredag 10 år siden

Ahhhh ja:-D
Gravatar

#15104 Thomsen 10 år siden

Benway (15100) skrev:
Gad vide om ikke Jakob Stegelman har været en medvirkende årsag til, at den slags blev sendt. :)

Det havde han. Så vidt jeg husker hed det (kortlivede) program "Så er der forfilm" og bestod af en række serials. Det var et forsøg på at bygge videre på "Så er der tegnefilm", som Stegelman også stod bag.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#15105 Benway 10 år siden

Thomsen (15104) skrev:
Det havde han. Så vidt jeg husker hed det (kortlivede) program "Så er der forfilm" og bestod af en række serials. Det var et forsøg på at bygge videre på "Så er der tegnefilm", som Stegelman også stod bag.

Det anede mig. Så har jeg ham at takke for en masse herlig underholdning - og et par forskrækkelser. Et af afsnittene endte med, at ens yndlingshelt blev langsomt knust af et sænket loft. Det var lidt meget af overkomme for en ung letpåvirkelig knægt - selvom han var ok i næste afsnit. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15106 Thomsen 10 år siden

Fra amazon.com:

Insidious Chapter 2
Frankenstein's Army
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#15107 Ispep 10 år siden

Much Ado About Nothing, BD (Whedon)
Gravatar

#15108 jessup 10 år siden

Jeg husker også kobbermasken og de legendariske cliffhangers selvom han røg ud over klippen :)
This is just until June
Gravatar

#15109 squid delicious 10 år siden

Fra Fona:
The New World - BD
JFK (Director's Cut) - BD
Lawrence of Arabia - BD
Apocalypse Now - BD

Fra Amazon:
Stoker - BD
A Field in England - BD
The World's End
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#15110 MOVIE1000 10 år siden

Op 3D BD
Madagascar 3 3D BD
Heksene fra eastwick
Hobbitten en uventet rejse E.E. 3D BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: