Jeg synes personligt at tredje sæson af "Sherlock" skuffede en smule. Den kunne slet ikke nå det høje topniveau som de to forrige sæsoner leverede. Til gengæld ramte den heller ikke det bundniveau, som afsnit 2 i begge af de forrige sæsoner leverede, så det opvejer det en smule.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg synes personligt at tredje sæson af "Sherlock" skuffede en smule. Den kunne slet ikke nå det høje topniveau som de to forrige sæsoner leverede. Til gengæld ramte den heller ikke det bundniveau, som afsnit 2 i begge af de forrige sæsoner leverede, så det opvejer det en smule.
Jeg erklærer mig hermed uenig! :)
Eller delvist, i hvert fald...
Med hensyn til mystik og gåder og sådan, så var vi ikke i på niveau med de første to sæsoner ('s første og tredje afsnit), men til gengæld synes jeg, at tredje sæson var helt fantastisk, når det kom til karaktererne og deres indbyrdes forhold. Udover anden sæsons første afsnit, så så vi i tredje sæson sider af både Sherlock og Watson samt de fleste af deres bekendtskaber, som vi ikke har set før, og det har jeg personligt været hel vild med.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Afsnit 1. var lidt rodet en del steder, men det samlede de op på fra Afsnit 2, og 3 som jeg nød meget, Lars Mikkelsens Danske Accent skinte kun lige lidt for tydeligt igennem et enkelt sted.
Ellers så synes jeg han er en ganske fin skurk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15111 Ispep 10 år siden
Taxi Driver (BD)
#15112 Tenebrae 10 år siden
The Sicilian Clan (BD)
Hatfields & McCoys (BD)
#15113 Fredag 10 år siden
My Name Is Nobody, ligeledes på BD.
#15114 Batsy 10 år siden
GLÆD DIG.
#15115 Fredag 10 år siden
#15116 Kruse 10 år siden
#15117 HonoDelLoce 10 år siden
Jeg erklærer mig hermed uenig! :)
Eller delvist, i hvert fald...
Med hensyn til mystik og gåder og sådan, så var vi ikke i på niveau med de første to sæsoner ('s første og tredje afsnit), men til gengæld synes jeg, at tredje sæson var helt fantastisk, når det kom til karaktererne og deres indbyrdes forhold. Udover anden sæsons første afsnit, så så vi i tredje sæson sider af både Sherlock og Watson samt de fleste af deres bekendtskaber, som vi ikke har set før, og det har jeg personligt været hel vild med.
#15118 elwood 10 år siden
Ellers så synes jeg han er en ganske fin skurk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15119 HonoDelLoce 10 år siden
Den sætning forstår jeg simpelthen ikke?
I forhold til hvad??
#15120 Åkepool 10 år siden
Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 3D BD.