Gravatar

#15121 elwood 10 år siden

HonoDelLoce (15119) skrev:
Den sætning forstår jeg simpelthen ikke?

I forhold til hvad??

Der var kun et sted i sidste afsnit, hvor hans danske accent trænger lidt for tydeligt igennem. Resten af afsnittet så er den på plads igen, eller sagt på anden måde den afviger lige en gang fra den accent som han bruge gennem resten af afsnittet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15122 Kruse 10 år siden

HonoDelLoce (15117) skrev:
så så vi i tredje sæson sider af både Sherlock og Watson samt de fleste af deres bekendtskaber, som vi ikke har set før, og det har jeg personligt været hel vild med.

Jamen, det kunne jeg skam også rigtigt godt lide, og det er en af grundende til at tredje sæson skam er rigtig god. Jeg er bare ikke lige så meget oppe at ringe over det, som sæson 1 og 2 fik mig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15123 Fredag 10 år siden

Første afsnit var i hvert fald skuffende. Lidt hysterisk til min smag og uden den store pondus i spænding og samspil (samspillet er for mig seriers største aktiv). Det havde selvfølgelig stadig sine Sherlock'ske øjeblikke, så absolut seværdig. Men jeg ville ikke rate det højere end 6/10!
Gravatar

#15124 Batsy 10 år siden

I forhold til hvad??

Måske i forhold til hans bror Mads mikkelsen?

Men jeg synes den var fremragende serien, nej der ikke så meget gåder og der mere fokus på John, Sherlock og de andres person ændringer. Synes personligt at her formåede Martin Freeman at vise meget af sit talent som John Watson og må indrømme at hele
"Im not gay" delen fik mig til at trække i latter musklerne og Moriarty, sherlock intens rooftop klippet var fremragende fundet på.

Tror dog sæson 4 nok skal give noget af det vi savnede mest, eller jeg gjorde ihvertfald.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15125 Kruse 10 år siden

Fridag (15123) skrev:
Første afsnit var i hvert fald skuffende. Lidt hysterisk til min smag og uden den store pondus i spænding og samspil (samspillet er for mig seriers største aktiv). Det havde selvfølgelig stadig sine Sherlock'ske øjeblikke, så absolut seværdig. Men jeg ville ikke rate det højere end 6/10!

Første afsnit i tredje sæson er så afgjort også det svageste. De stiger heldigvis i kvalitet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15126 HonoDelLoce 10 år siden

elwood (15121) skrev:

I forhold til hvad??

Der var kun et sted i sidste afsnit, hvor hans danske accent trænger lidt for tydeligt igennem. Resten af afsnittet så er den på plads igen, eller sagt på anden måde den afviger lige en gang fra den accent som han bruge gennem resten af afsnittet.

Men jeg forstår slet ikke det med at skinne igennem?

Jeg kan høre hans danske accent hele afsnittet igennem (ret tydeligt endda). Men det er da også meningen??? Han er en dansker, der spiller en dansker (eller i hvert fald skandinav) i en engelsk serie... Der jokes endda flere gange med, at han er udlænding...

Det er derfor, jeg ikke forstår det med at skinne igennem...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15127 Tenebrae 10 år siden

HonoDelLoce (15126) skrev:
elwood (15121) skrev:

I forhold til hvad??

Men jeg forstår slet ikke det med at skinne igennem?

Jeg kan høre hans danske accent hele afsnittet igennem (ret tydeligt endda). Men det er da også meningen??? Han er en dansker, der spiller en dansker (eller i hvert fald skandinav) i en engelsk serie... Der jokes endda flere gange med, at han er udlænding...

Det er derfor, jeg ikke forstår det med at skinne igennem...

De har endda ændret navnet på den person, som han spiller: fra Charles Augustus Milverton til Charles Augustus Magnussen. Selvom der skulle være lidt dansk accent, så har de jo forklaret det og der er en grund til det: han er skandinav og ikke indfødt brite.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#15128 elwood 10 år siden

Ahh ja ok, men så bare glem det :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15129 MOVIE1000 10 år siden

Mon Sherlock fans går hen til Martin Freeman
og giver ham et smølfespark i ansigtet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15130 Batsy 10 år siden

MOVIE1000 (15129) skrev:
Mon Sherlock fans går hen til Martin Freeman
og giver ham et smølfespark i ansigtet.

Nah mon ikke de for Mads mikkelsen ind som Hannibal Lecter som vil tilbyde ham et lækkert stykke Sherlock med Holmes sovs?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: