Har aldrig kunne lide Will Ferrell og hans tilhørende kammersjunker(Ben Stiller, Jack Black, Vaugn og the Wilsons), men på baggrund af filmz 6-stjernede Anchorman 2-anmeldelse, har jeg nu bestilt Anchorman :)
Tropa de Elite - BD Tropa de Elite 2 - BD Conan The Barbarian (originalen) - BD Jackie Brown - BD 12 Angry Men - BD The Conversation - BD Die Hard Legacy Collection - BD Dexter: Sæson 7 - BD
Udover de første fire "Die Hard" film har jeg aldrig set resten før. Jeg glæder mig specielt til "The Conversation" og "12 Angry Men". Bestemt ikke en dårlig gave lige op til min forlængede weekend. :)
Tropa de Elite - BD Tropa de Elite 2 - BD Conan The Barbarian (originalen) - BD Jackie Brown - BD 12 Angry Men - BD The Conversation - BD Die Hard Legacy Collection - BD Dexter: Sæson 7 - BD
Udover de første fire "Die Hard" film har jeg aldrig set resten før. Jeg glæder mig specielt til "The Conversation" og "12 Angry Men". Bestemt ikke en dårlig gave lige op til min forlængede weekend. :)
fine sager specielt er jeg pjattet med 12 angry men
#15141 misuma 10 år siden
Prisoners, BD er på vej!
#15142 Mikkel Abel 10 år siden
#15143 Fredag 10 år siden
Call Of The Wild (1935)
The Hustler
Begge på BD
#15144 misuma 10 år siden
I Lossens Time, BD
Hypnotisøren, BD
The Colony, DVD
#15145 Tenebrae 10 år siden
The Aztecs (DVD)
The Tenth Planet (DVD)
The Ice Warriors (DVD)
The Mind of Evil (DVD)
Terror of the Zygons (DVD)
Vengeance on Varos (DVD)
#15146 Skeloboy 10 år siden
#15147 Giraffen 10 år siden
Tropa de Elite - BD
Tropa de Elite 2 - BD
Conan The Barbarian (originalen) - BD
Jackie Brown - BD
12 Angry Men - BD
The Conversation - BD
Die Hard Legacy Collection - BD
Dexter: Sæson 7 - BD
#15148 Herrguth 10 år siden
Wizard of Oz (2 Disc BD)
Looney Tunes: The Complete Golden Collection (DVD-boks med 24 DVD'er med Looney Tunes og Merrie Melodies kortfilm)
#15149 elwood 10 år siden
SUPERMAN THE ANIMATED SERIES: LIMITED EDITION Score 4 dics.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15150 zombieman 10 år siden
fine sager specielt er jeg pjattet med 12 angry men