Nogen der har erfaring med forudbestillinger hos amazon.co.uk? Bliver de først afsendt på udgivelsesdagen eller bliver de sendt så man har dem den dag?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så mangler der kun 5 Kurosawa-film i samlingen: The Quiet Duel, Scandal, I Live In Fear, The Lower Depths og Derzu Uzala...Scandal og I Live In Fear er til at få fat på, men de andre er lidt pricy.
#55 - Criterions udgave af The Lower Depths er varmt anbefalelsesværdig, ikke mindst fordi den også inkluderer Renoirs livtag med samme historie, så man har mulighed for at sammenligne.
#55 - Criterions udgave af The Lower Depths er varmt anbefalelsesværdig, ikke mindst fordi den også inkluderer Renoirs livtag med samme historie, så man har mulighed for at sammenligne.
Ah, ok, så er prisen på 20£ jo fin, hvis det er to film. Men kan kun finde den fra USA, og tør ikke bestille for så meget.
EDIT: fandt den fra en UK-side :), så nu er den også bestilt...
Nogen der har erfaring med forudbestillinger hos amazon.co.uk? Bliver de først afsendt på udgivelsesdagen eller bliver de sendt så man har dem den dag?
For det meste, bliver de sendt en dag, eller to før, så for det meste, kommer de på dagen, eller i hvert fald, inden for den uge hvor den udkommer.
Jeg har kun forudbestilt et par gange og der har jeg så vidt jeg husker, fået dem på udgivelsesdagen eller dagen før.
Lige nu har jeg en forudbestilling ude på "Gravity" og jeg glæder mig :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#15151 Åkepool 10 år siden
Heat.
Happy Feet.
Happy Feet 2
Crazy, Stupid, Love.
Hard to Kill.
Alle på BD og til 29,- pr. stk.
#15152 Mikkel Abel 10 år siden
Mesterværk!!
#15153 Thomsen 10 år siden
Memento - 10th Anniversary Edition (BD)
Fra amazon.co.uk:
Barry Curtis - Dark Places - The Haunted House in Film
#15154 lagoni 10 år siden
#15155 Skeloboy 10 år siden
Så mangler der kun 5 Kurosawa-film i samlingen: The Quiet Duel, Scandal, I Live In Fear, The Lower Depths og Derzu Uzala...Scandal og I Live In Fear er til at få fat på, men de andre er lidt pricy.
#15156 Thomsen 10 år siden
#15157 Skeloboy 10 år siden
Ah, ok, så er prisen på 20£ jo fin, hvis det er to film. Men kan kun finde den fra USA, og tør ikke bestille for så meget.
EDIT: fandt den fra en UK-side :), så nu er den også bestilt...
#15158 Skeloboy 10 år siden
Scandal - fra Masters of Cinema
I Live In Fear - fra BFI
Lige en DVD fra de tre mest awesome udgivere :)
Og nu er det så kun The Quiet Duel og Dersu Uzala der mangles i samlingen, men de ser ud til at være OOP og ret dyre at skaffe.
#15159 Flemming Larsen 10 år siden
For det meste, bliver de sendt en dag, eller to før, så for det meste, kommer de på dagen, eller i hvert fald, inden for den uge hvor den udkommer.
#15160 Åkepool 10 år siden
Jeg har kun forudbestilt et par gange og der har jeg så vidt jeg husker, fået dem på udgivelsesdagen eller dagen før.
Lige nu har jeg en forudbestilling ude på "Gravity" og jeg glæder mig :)