Er det noget man kan bede dem om at gøre eller bliver pakker til Europa automatisk sendt gennem Tyskland?
Efter egen erfaring bliver 9 ud af 10 pakker fra amazon.com sendt den vej. Der er en enkelt smutter en sjælden gang imellem, men jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg er blevet snuppet i tolden med en bestilling fra .com sidst.
Til gengæld bliver mine bestillinger fra den canadiske Amazon-afdeling snuppet hver eneste gang, så dem bruger jeg kun, hvis jeg skal købe noget under bagatelgrænsen på 80 kr.
#15161 Thomsen 10 år siden
Dark Skies
Paranormal Activity (foranlediget af diskussionen fornyligt, og fordi jeg havde solgt min dvd)
Pakken var sendt gennem Tyskland = ingen toldrisiko.
#15162 Giraffen 10 år siden
Er det noget man kan bede dem om at gøre eller bliver pakker til Europa automatisk sendt gennem Tyskland?
#15163 misuma 10 år siden
Odd Thomas, dvd
Robocop, BD Limited Ed.
#15164 Thomsen 10 år siden
Efter egen erfaring bliver 9 ud af 10 pakker fra amazon.com sendt den vej. Der er en enkelt smutter en sjælden gang imellem, men jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg er blevet snuppet i tolden med en bestilling fra .com sidst.
Til gengæld bliver mine bestillinger fra den canadiske Amazon-afdeling snuppet hver eneste gang, så dem bruger jeg kun, hvis jeg skal købe noget under bagatelgrænsen på 80 kr.
#15165 Collateral 10 år siden
#15166 Kruse 10 år siden
Tre styks badehåndklæder
En trøje
2200 kr.
#15167 Åkepool 10 år siden
Og en lykønskning fra Åkepool,
Tillykke ;)
#15168 Kruse 10 år siden
Tak :)
#15169 misuma 10 år siden
Meget gerne. Jeg har læst første bog og er stadig fan Ü