#1960: Det var tilfældet for en del år tilbage (jeg har selv benyttet mig af det) men er det ganske rigtigt ikke længere. Hvorfor de droppede den ordning, ved jeg faktisk ikke.
På grund af et dødsfald i familien har jeg arvet en stak danske filmprogrammer fra 50-60'erne, som jeg nu lidt melankolsk kigger igennem. Der er bl.a. titler som Taagernes Kaj, Psycho, Jenny og Soldaten, How Green Was My Walley og De 39 trin.
Jeg studsede ikke mindst over denne herlige reklametekst fra Palladium:
Har de hund? De går tur med hunden, De får lyst til at gå i biografen! Man må ikke tage hunde med i biografen. Man må heller ikke lade hunden løbe om på gaden. Hvad må man da? Man må gå i Palladium, som har indrettet det dejligste hundepensionat med "værelser" i forskellige størrelser, så man kan tage imod gæster af alle racer fra grand danois'er til dværgpinchere. Her vil deres "Karo", eller "Pussy" eller hvad den nu hedder, befinde sig som bjørn i hi, som fugl i rede eller som møl i pelsværk.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1961 evermind 16 år siden
Okay, personalet i den nu desværre hedengangne lokale sagde det ellers, men det er selvfølgelig også ved at være en årrække siden.
#1962 Skeloboy 16 år siden
#1963 Highland Park 16 år siden
Hvorfor de droppede den ordning, ved jeg faktisk ikke.
#1964 Wangsgaard 16 år siden
#1965 filmz-Narniabæver 16 år siden
Alvin og de frække Jordegern
#1966 lagoni 16 år siden
#1967 MouseMickey 16 år siden
Milk BD
Fra Stereo Studio:
Trainspotting
Livet er Smukt
Control
#1968 Steffan Rasmussen 16 år siden
The Princess Bride: The Special Edition - 2 Disc Set (DVD)
#1969 Kruse 16 år siden
Before Sunrise
Before Sunset
#1970 Benway 16 år siden
Jeg studsede ikke mindst over denne herlige reklametekst fra Palladium:
Har de hund?
De går tur med hunden, De får lyst til at gå i biografen!
Man må ikke tage hunde med i biografen.
Man må heller ikke lade hunden løbe om på gaden.
Hvad må man da?
Man må gå i Palladium, som har indrettet det dejligste hundepensionat med "værelser" i forskellige størrelser, så man kan tage imod gæster af alle racer fra grand danois'er til dværgpinchere. Her vil deres "Karo", eller "Pussy" eller hvad den nu hedder, befinde sig som bjørn i hi, som fugl i rede eller som møl i pelsværk.