#377 argh! jeg venter på mit eksemplar fra Axel :o( Det kan godt være, at de har sat fragtprisen ned, med forsendelsestiden er til gengæld steget med mindst det dobbelte
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#382 Jeg har ikke haft en ordre fra Axel i et par år, men husker dem som hurtige. Men tiderne skifter :( Mit første yndlingssted var DVDoo indtil de fuckede op med fragtgebyr.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hmm... dyrt? Det koster 58 kr/stk. Så med en tykkelse på en blok papir (ca.150 sider) og et minimum af reklamer, synes jeg det er ret billigt. Men ja... det er super fedt. Nogle virkelig gode artikler. Jeg har aboneret på det i flere år nu.
Fik et par D. Pacific titler hjem: "Juno" "Mad Men Season 1" "Sonny Chiba collection: Killing Machine & Shogun's Ninja" "Terminator: The Sarah Conner Chronicles Season 1"
-Almodovar Volume 1 Box Set (Dark habits; Pepi, Luci, Bom; What Have I Done To Deserve This? og Women On The Verge Of A Nervous Breakdown) -Almodovar Volume 2 Box Set (Flower Of My Secret; Kika, Law Of Desire og Matador) -Coen bros box set (Fargo; Raising Arizona og Millers Crossing) -Black Books Collection -Sin City Uncut
jeg venter stadig paa min twin peaks box fra cd-wow.... de er helt ekstremt langsomme, jeg koebte og betalte den 31 juli, boksen blev sendt den 15 august.
#381 Takfornu 16 år siden
#382 wiseguy 16 år siden
Det kan godt være, at de har sat fragtprisen ned, med forsendelsestiden er til gengæld steget med mindst det dobbelte
#383 filmz-Bruce 16 år siden
#384 Corgan 16 år siden
Hmm... dyrt? Det koster 58 kr/stk. Så med en tykkelse på en blok papir (ca.150 sider) og et minimum af reklamer, synes jeg det er ret billigt.
Men ja... det er super fedt. Nogle virkelig gode artikler. Jeg har aboneret på det i flere år nu.
#385 Norrah 16 år siden
#386 dolphinfriendly 16 år siden
"Juno"
"Mad Men Season 1"
"Sonny Chiba collection: Killing Machine & Shogun's Ninja"
"Terminator: The Sarah Conner Chronicles Season 1"
Alle BD
Plus den nye Jøgen Leth boks til anmeldelse.
#387 elwood 16 år siden
ham med lind-olien 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#388 filmz-ataris 16 år siden
-Almodovar Volume 1 Box Set (Dark habits; Pepi, Luci, Bom;
What Have I Done To Deserve This? og Women On The Verge Of A Nervous Breakdown)
-Almodovar Volume 2 Box Set (Flower Of My Secret; Kika, Law Of Desire og Matador)
-Coen bros box set (Fargo; Raising Arizona og Millers Crossing)
-Black Books Collection
-Sin City Uncut
#389 I.F.F. 16 år siden
jeg begynder at blive lidt bekymret.
#390 Takfornu 16 år siden