hehe nu er mit profil billede ret passene til mit navn, men ellers så ku jeg da godt forstille mig et par filmz'er der fik nyt profil billede, som så andre folk ku se på hele dagen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tja, lidt irriterende da jeg næsten er færdig med sæson 2. Sæson 3 er nemlig først lige blevet sendt afsted. Lader til at Onkel Axel via ædselryg og brevdue har måttet ud på lageret i Nepal for at finde en kopi af sæson 3. God damn it, det har taget lang tid. Nu skal jeg vente en uge eller længere, før jeg kan fortsætte. :P
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Du må meget gerne lige skrive et par ord om "Shaun Of The Dead" i tegneserie-tråden, når du er kommet i gang med den. Jeg har selv luret lidt på den nemlig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg både tegner og skriver faktisk, selv om jeg i de seneste år mest har satset på sidstnævnte. Jeg har en idé til en tegneserie, jeg skal have gjort noget ved i nærmeste fremtid, men ellers prøver jeg flere forskellige medier af.
Jeg har også bestilt et par bøger mere om manuskriptskrivning så sent som i går. Glæder mig til at blive klogere. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2101 Bony 15 år siden
#2102 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2103 elwood 15 år siden
#2104 NightHawk 15 år siden
Queer As Folk - Sæson 4 ; Collectors Edition
Tja, lidt irriterende da jeg næsten er færdig med sæson 2. Sæson 3 er nemlig først lige blevet sendt afsted. Lader til at Onkel Axel via ædselryg og brevdue har måttet ud på lageret i Nepal for at finde en kopi af sæson 3. God damn it, det har taget lang tid. Nu skal jeg vente en uge eller længere, før jeg kan fortsætte. :P
#2105 evermind 15 år siden
All-Star Superman vol. 1
Shaun of the Dead
Samt lidt selvudviklingslitteratur:
Writers on Comics Scriptwriting - som jeg forhåbentlig kan lære lidt fifs af. :)
#2106 Bony 15 år siden
Du må meget gerne lige skrive et par ord om "Shaun Of The Dead" i tegneserie-tråden, når du er kommet i gang med den. Jeg har selv luret lidt på den nemlig. :)
#2107 evermind 15 år siden
Jeg både tegner og skriver faktisk, selv om jeg i de seneste år mest har satset på sidstnævnte. Jeg har en idé til en tegneserie, jeg skal have gjort noget ved i nærmeste fremtid, men ellers prøver jeg flere forskellige medier af.
Jeg har også bestilt et par bøger mere om manuskriptskrivning så sent som i går. Glæder mig til at blive klogere. :)
#2108 elwood 15 år siden
#2109 pulse83 15 år siden
Let the Right One In (BD)
Silence of the Lambs (BD)
#2110 evermind 15 år siden
Planen er noget Attack of the Killer Tomatoes, bare med rosenkål! Eller ...
;)