#2107 - Det lyder sgu da meget spændende. Jeg ville ønske at jeg kunne tegne, men når de lige streger bliver krumme, som jeg ved ikke hvad, så må man nok hellere opgive.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg kan godt smide et par eksempler. Desværre har de fleste af mine rentegninger nogle år på bagen. Jeg har længe haft en skrækkelig tendens til kun at få tegnet på dagsordener til kedelige personalemøder (hvilket må være grunden til, at de er begyndt på at give mig referenttjansen hver gang ...). Og så er det ikke så meget, jeg har scannet ind, men her er da lidt:
#2111 Bony 15 år siden
#2112 Highland Park 15 år siden
Altså på dine tegninger... ikke rosenkål... :/
#2113 Bony 15 år siden
#2114 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2115 Bony 15 år siden
#2116 evermind 15 år siden
Jeg kan godt smide et par eksempler. Desværre har de fleste af mine rentegninger nogle år på bagen. Jeg har længe haft en skrækkelig tendens til kun at få tegnet på dagsordener til kedelige personalemøder (hvilket må være grunden til, at de er begyndt på at give mig referenttjansen hver gang ...). Og så er det ikke så meget, jeg har scannet ind, men her er da lidt:
Lidt levende døde ...
Lidt ufærdig fantasy ...
Og et lille uddrag fra en kort historie, jeg aldrig rigtig blev færdig med ...
Som det sikkert fremgår, har jeg en del at lære om mediet.
#2117 elwood 15 år siden
hehe.
#2118 evermind 15 år siden
Lidt bøller ...
Lidt møgunge ...
Lidt, hm, nisserædsel ... (i øvrigt anden gang, jeg farvelagde på computer, så bær over!)
Men skal I se virkelig gennemført håndværk, skal I spørge wimmie. :)
#2119 elwood 15 år siden
8-)
Bøllerne er sku da vild detaljeret og seje lavet, synes jeg da, mangler blot lidt rosenkål.
#2120 Bony 15 år siden