Diana Krall "No cares for me I'm happy as I can be I learn to love and .... Im sorry but I just can't focus, there is a man and woman sitting in the audience waving at each other constantly
hehe men ja, vi kan da lige hilse på hinanden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
men skal jeg være hel alvorligt, tvivler jeg lidt på hvor realistisk det ku være, jeg mener siger du navnet John Williams er der en del af hr. og fru danmark der ved hvem det er, siger man navnet Thomas Newman ikke så stor chance.
Det jeg vil frem til er om der ville ku sælges biletter nok til en Thomas Newman koncert, nu havde jeg f.eks. selv glædet mig til og sku til KBH og høre PLAY (Game music udsat for symforni orkestrer) men det blev aflyst hele to gange på grund af dårligt billet salg.
Det ku være fedt med en rigtig film musik koncert, med et stort navn, men der skal også ku sælges nok biletter, og det ku jeg godt se som et problem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2181 lagoni 15 år siden
#2182 dyg 15 år siden
#2183 filmz-Bruce 15 år siden
#2184 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2185 tiany 15 år siden
Men jeg glæder mig også helt vild.
#2186 Michael Andersen 15 år siden
#2187 elwood 15 år siden
haha du sku lige ha haft linket forbi en tinyurl, for ikke og afslører det for hurtigt 8-)
modtog idag intet nyt visa suk... det satme hårdt det her.
Diana Krall "No cares for me
I'm happy as I can be
I learn to love and .... Im sorry but I just can't focus, there is a man and woman sitting in the audience waving at each other constantly
hehe men ja, vi kan da lige hilse på hinanden 8-)
#2188 Michael Andersen 15 år siden
#2189 tiany 15 år siden
#2190 elwood 15 år siden
Im a MARVEL!
men skal jeg være hel alvorligt, tvivler jeg lidt på hvor realistisk det ku være, jeg mener siger du navnet John Williams er der en del af hr. og fru danmark der ved hvem det er, siger man navnet Thomas Newman ikke så stor chance.
Det jeg vil frem til er om der ville ku sælges biletter nok til en Thomas Newman koncert, nu havde jeg f.eks. selv glædet mig til og sku til KBH og høre PLAY (Game music udsat for symforni orkestrer) men det blev aflyst hele to gange på grund af dårligt billet salg.
Det ku være fedt med en rigtig film musik koncert, med et stort navn, men der skal også ku sælges nok biletter, og det ku jeg godt se som et problem.