#2257 Det er selvfølgelig anderledes end 3:10, men som man kunne der, kan man også her høre læremester Jerry Goldsmiths indflydelse på Beltramis musik. Der er noget mørkt og strømlinet "Alien"-atmosfære med et strøg af Bernard Herrmann over det i begyndelsen. Musikken starter således ret atmosfærisk og pulserende, men bliver mere og mere storslået.
Jeg har kun hørt det igennem en gang, men mit umiddelbare bud er at det er den slags musik, som bliver bedre jo mere man hører det eller oplever det i filmen.
#2251 Michael Andersen 15 år siden
"Watchmen" af Tyler Bates
"Knowing" af Marco Beltrami
... med deres autograf på coveret selvfølgelig ;)
#2252 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2253 Bobby Singer 15 år siden
Dead Space og Slash
Så er der både lidt at spille og lidt at læse. :)
#2254 RFriis 15 år siden
Persona
The Searchers
Jay and Silent Bob Strike Back
Deadwood - The Complete First Season
#2255 MouseMickey 15 år siden
Before Sunrise/Before Sunset BOX
#2256 Michael Andersen 15 år siden
#2257 filmz-Bruce 15 år siden
#2258 Michael Andersen 15 år siden
Det er selvfølgelig anderledes end 3:10, men som man kunne der, kan man også her høre læremester Jerry Goldsmiths indflydelse på Beltramis musik. Der er noget mørkt og strømlinet "Alien"-atmosfære med et strøg af Bernard Herrmann over det i begyndelsen. Musikken starter således ret atmosfærisk og pulserende, men bliver mere og mere storslået.
Jeg har kun hørt det igennem en gang, men mit umiddelbare bud er at det er den slags musik, som bliver bedre jo mere man hører det eller oplever det i filmen.
Hvis du er vild med musikken til "3:10 to Yuma" så skal du høre hans musik til "The Three Burials of Melquiades Estrada".
#2259 filt 15 år siden
Casablanca (Ultimate Edition Box) DVD Region 2 DK
Den 11. time DVD Region 2 DK
Watchmen (Original Score) CD
Ellers har man selv indkøbt:
Appaloosa DVD Region 1 USA
3:10 To Yuma DVD Region 1 USA
The Rock (Criterion Collection DVD Region 0 USA
Harvey (James Stewart) DVD Region 2 DK
More Music From Twin Peaks CD
Batman: The Man Who Laughs Hardcover
#2260 elwood 15 år siden