DIE VIPER - Limited Edition (= ROMA A MANA ARMATA). Den første rigtige engelsksprogede udgave af Umberto Lenzis kriminalfilm. Begrænset til 600 eks. worldwide, så er man fan af cool 70'er action fra Italien, så skal man rykke hurtigt.
LAST HOUSE ON THE LEFT
Fra Amazon Marketplace på Amazon.de:
KAFKA soundtrack af Cliff Martinez. Jeg har elsket soundtracket, siden jeg så Steven Soderberghs film første gang, men jeg anede ikke, at det faktisk var udgivet før fornyligt. Det kan være latterligt dyrt at købe brugt, men jeg var så heldig at kunne overtale en tysker på Amazon Marketplace til at sælge det privat udenom Amazon og sende den til DK. Sidder og hører det lige nu. Fuck, hvor er det stemningsfuldt!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Min far ryddede igen op i sine dvd'er, så jeg har fået 71 dvd'er af meget svingende kvalitet med hjemmefra. De fleste ryger direkte til Blockbuster, men har da fået BSG s1 og V ud af det, så må jeg se om jeg gider give Nicolas Cage-actionfilmene en chance.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#221 Corgan 16 år siden
Nixon - Election Year Edition (extended director's cut)
The Proposition
...begge Blu-Ray
#222 filmz-Bruce 16 år siden
#223 rockysds 16 år siden
Fra Laserdisken vha. gavekort:
"Beowulf" - Director's Cut (BD)
"Pirates of the Caribbean: At Worlds End" (BD)
Fra Fona:
"Batman TAS" Vol. 1 og Vol. 2 - 50 kr. stk.
+ en bunke tegneserier fra Faraos Cigarer og Fantask.
#224 pulse83 16 år siden
The Sixth Sense (Blu-Ray)
#225 Bony 16 år siden
Fik desuden "I'm Not There - Steelcase Edt." af noget familie her den anden dag. Interessant lille film. Skal klart ses igen snart..
#226 filmz-Le Samouraï 16 år siden
DIE VIPER - Limited Edition (= ROMA A MANA ARMATA). Den første rigtige engelsksprogede udgave af Umberto Lenzis kriminalfilm. Begrænset til 600 eks. worldwide, så er man fan af cool 70'er action fra Italien, så skal man rykke hurtigt.
LAST HOUSE ON THE LEFT
Fra Amazon Marketplace på Amazon.de:
KAFKA soundtrack af Cliff Martinez. Jeg har elsket soundtracket, siden jeg så Steven Soderberghs film første gang, men jeg anede ikke, at det faktisk var udgivet før fornyligt. Det kan være latterligt dyrt at købe brugt, men jeg var så heldig at kunne overtale en tysker på Amazon Marketplace til at sælge det privat udenom Amazon og sende den til DK. Sidder og hører det lige nu. Fuck, hvor er det stemningsfuldt!
#227 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#228 Slettet Bruger [4145500452] 16 år siden
Cloverfield
I am Legend
Batman Begins
fra dvd.co.uk:
Dark City Director's Cut
allesammen blu-ray
#229 Åkepool 16 år siden
"Robot chicken: Star wars" Limited edition.
#230 lagoni 16 år siden