Efter at ha' været hjemme en uges tid, fik jeg endelig pakket ud og kan se jeg fra USA har medbragt tre tegneserier (Kick-Ass #1, Preacher #1 og Serenity Better Days #1), minifigurer af Adam og Tigh fra BSG samt en julekugle fra 'My Name is Earl' :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Iøvrigt pissed over, at Criterions BD udgave af Wages of Fear IKKE overholder deres nye standard for cover, som deres tidligere BD udgivelser. Det her er et normalt størrelse BD cover og så endda uden det blå blu-ray plastic omslag, så det nærmere ligner et dvd cover. Det er sgu ringe!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2347+49 Tak! :) Jeg tænker også på enten at købe et sæt eller lægge ud med stereo indtil videre og så bygge op derfra. Men det bliver nok ikke det mest sindssyge anlæg, da jeg desværre er ret begrænset af økonomien. Dog stadig bedre end noget, jeg nogensinde har haft før, og dét er jo værd at huske på. :)
Mht. BD-afspilleren, har jeg kig på lidt af hvert i den billigere ende. Jeg prioriterer selvfølgelig, at det er en afspiller, der kan dekode true HD og dts-HD for min receiver, men derudover må den meget gerne være god til at opskalere DVD, da jeg ikke planlægger at skifte hele min samling ud. Da jeg også ejer en del importfilm, kunne det være fedt med kodefri DVD-afspilning (hvilket er indeholdt i en lokal sælgers rimelige priser), mens jeg er usikker på, hvor stort behovet er for regionsfri BD-afspilning, idet en del af titlerne heldigvis er all-region i forvejen. Laserdisken sælger jo Panasonics afspillere kodefri over hele linjen, og det er fristende, men også en del penge, når jeg skal finde råd til højttalere.
Det er nemt at blive vægelsindet over, men jeg kan da umuligt være den eneste herinde, der synes alle de ting er rigtig svære at få råd til og derfor ofte må lade mig nøje ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2341 Bony 15 år siden
Fallout 3 (PS3)
Heroes - Season 1 (99,-)
CSI - Season 3 (149,-)
#2342 JannikAnd 15 år siden
"Milk" (Blu-ray)
"Slumdog Millionaire" (Blu-ray)
"The Wrestler" (Blu-ray)
Alle fra Axel.
#2343 lagoni 15 år siden
#2344 evermind 15 år siden
1 stk. Denon AVR-1908 Surround Receiver
- 1999 kr.
Endnu et skridt i retningen af en bedre filmoplevelse i hjemmet ... :)
#2345 filmz-Bruce 15 år siden
Fra DVDPacific, Amazon.uk og Amazon.de:
The Wages of Fear - BD (Criterion)
Pride and Prejudice - BD (Miniserie)
State of Play
The State Within
#2346 evermind 15 år siden
Jeg takker. Nu mangler jeg bare at få anskaffet mig nogle højttaler og en BD-afspiller, så skal der filmfestes! :D
#2347 filmz-Bruce 15 år siden
#2348 filmz-Bruce 15 år siden
#2349 Norrah 15 år siden
#2350 evermind 15 år siden
Tak! :) Jeg tænker også på enten at købe et sæt eller lægge ud med stereo indtil videre og så bygge op derfra. Men det bliver nok ikke det mest sindssyge anlæg, da jeg desværre er ret begrænset af økonomien. Dog stadig bedre end noget, jeg nogensinde har haft før, og dét er jo værd at huske på. :)
Mht. BD-afspilleren, har jeg kig på lidt af hvert i den billigere ende. Jeg prioriterer selvfølgelig, at det er en afspiller, der kan dekode true HD og dts-HD for min receiver, men derudover må den meget gerne være god til at opskalere DVD, da jeg ikke planlægger at skifte hele min samling ud. Da jeg også ejer en del importfilm, kunne det være fedt med kodefri DVD-afspilning (hvilket er indeholdt i en lokal sælgers rimelige priser), mens jeg er usikker på, hvor stort behovet er for regionsfri BD-afspilning, idet en del af titlerne heldigvis er all-region i forvejen. Laserdisken sælger jo Panasonics afspillere kodefri over hele linjen, og det er fristende, men også en del penge, når jeg skal finde råd til højttalere.
Det er nemt at blive vægelsindet over, men jeg kan da umuligt være den eneste herinde, der synes alle de ting er rigtig svære at få råd til og derfor ofte må lade mig nøje ...?