Queens Of The Stone Age: Rated R Queens Of The Stone Age: Songs For The Deaf Queens Of The Stone Age: Lullabies To Paralyze Queens Of The Stone Age: Era Vulgaris
Lidt filmrelateret blev det dog også til:
Death Proof OST i et lækkert læderagtigt cover
Fra Stereo Studio:
The Frighteners (3-disc) The King Of Queens - 3 Sæson
Har du egentlig planer om at hente livstrilogien hjem på BD efterfølgende "Salo" og skrive lidt om den?
Jeg skal snart have fat i filmene, men kan godt mærke, at der en del blu-rays, jeg skal have hentet hjem i øjeblikket, så der går måske lidt tid, inden jeg når til dem.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#2495 Mener du Pasolinis Decameron, Arabian Nights og The Canterbury Tales? Nej de ligger for langt nede "af listen" af film han har lavet, som jeg tror jeg vil synes om. Han blev mere rabiat oppe omkring 70'erne og jeg vil hellere se noget af det, han lavede i begyndelsen og midt 60'erne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er underligt, men uanset hvor mange gange jeg prøver, og uanset hvor hardcore en Ridley Scott fan jeg er blevet, kan jeg stadig ikke rigtigt se det fantastiske i den film...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#2491 filmz-Bruce 15 år siden
#2492 Bobby Singer 15 år siden
Queens Of The Stone Age: Rated R
Queens Of The Stone Age: Songs For The Deaf
Queens Of The Stone Age: Lullabies To Paralyze
Queens Of The Stone Age: Era Vulgaris
Lidt filmrelateret blev det dog også til:
Death Proof OST i et lækkert læderagtigt cover
Fra Stereo Studio:
The Frighteners (3-disc)
The King Of Queens - 3 Sæson
#2493 Kruse 15 år siden
Blues Brothers
#2494 elwood 15 år siden
[url= it![/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2495 rockysds 15 år siden
Har du egentlig planer om at hente livstrilogien hjem på BD efterfølgende "Salo" og skrive lidt om den?
Jeg skal snart have fat i filmene, men kan godt mærke, at der en del blu-rays, jeg skal have hentet hjem i øjeblikket, så der går måske lidt tid, inden jeg når til dem.
#2496 filmz-Bruce 15 år siden
#2497 rockysds 15 år siden
#2498 evermind 15 år siden
Blade Runner: The Final Cut - BD
#2499 filmz-Kadann 15 år siden
Good goooood! [/the Emperor]
#2500 gi-jones 15 år siden