#2478: Hehe... jeg er spændt på at høre, hvad du synes om den. Selv kan jeg slet ikke nikke genkendende til den hårde omtale, den har fået visse steder.
I øvrigt er det den film, der for alvor har fået det til at gå op for mig, hvor dygtig Alexandre Desplat er. Vidunderlig musik!
Desværre er Criterion ikke særligt gode til at følge deres egne udstukne veje. De første udgivelser var i et umiskendeligt præg, hvad angår coveret. Måske ikke særlig holdbart, men opfindsomt og pænt. Så kom Wages of Fear i blu-ray cover størrelse, men ligner totalt en DVD udgivelse og Benjamin Button nu i et normalt BD cover, med overtrukken papomslag. Synd at Criterion ikke går hele vejen og holder fast i en egen stil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2481 Highland Park 15 år siden
Selv kan jeg slet ikke nikke genkendende til den hårde omtale, den har fået visse steder.
I øvrigt er det den film, der for alvor har fået det til at gå op for mig, hvor dygtig Alexandre Desplat er. Vidunderlig musik!
#2482 cyberzed 15 år siden
#2483 filmz-Bruce 15 år siden
#2482 Jeg havde tjansen i et par uger i 80'erne. Ved ikke om du så Bankekød til Slemme Drenge, og Seje Bøffer og Hårde Bananer med Clinten?
#2484 filmz-Bruce 15 år siden
#2485 Norrah 15 år siden
#2486 MouseMickey 15 år siden
Benjamin Button BD
#2487 Takfornu 15 år siden
# 2486 - Må man spørge om hvad ???
#2488 filmz-Bruce 15 år siden
#2489 Highland Park 15 år siden
#2490 rockysds 15 år siden
Salo - BD
Halloween - BD
Dark City - BD