Gravatar

#2761 elwood 15 år siden

Tom Jones: 24 Hours - cd (bla bla.).
P!nk: Live from Wembley arena - dvd (bla bla.).
Christina Aguilera: Back to basics, live and down under - dvd (bla bla.).
Freddie Mercury tribute concert: Special 10th anniversary edition - dvd (bla bla.).

Vi ved jo godt allesamen sandheden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2762 filmz-Bruce 15 år siden

[quote=Skeloboy (2756)]#2755 - Speed og Air Force One er totalyndlingsfilm...eller skal din datter lige igennem en action-films.træningslejr? ;)(eller...hun er kun 10, ik?)

Far har helt klart "et sæt" hun skal igennem indenfor genrer ;) Og nogle film får hun lov at se "før tid". Mareridt kender hun ikke til og far forklarer hende om film og siger til, hvis der kommer scener, hvor hun skal sætte puden for øjnene eller kigge væk. Og de regler overholder hun.

Jeg havde mine overvejelser omkring Saturday Night Fever, men oversatte den hårde dialog med "øv", "idiot", "tosse" etc. Til gengæld synes hun John T. er den sejeste ... lige efter Edward fra Twilight :( Men hun spurgte : "Hvorfor sidder hans bukser så højt oppe?" Og far svarede : "Fordi den gang havde man stil og man tabte ikke bukserne på dansegulvet!". Jo ... hun skal nok lære :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2763 Antlion 15 år siden

"Twilight"...

... Er du begyndt på at forberede den dag, hvor hun skal introduceres for "L'Armée des ombres" og resten af Melvilles univers? Det er jo din pligt, som fader, at vise hende denne på et tidspunkt!

;)
Gravatar

#2764 Åkepool 15 år siden

#2761 - Damn! They are on to me :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2765 filmz-Bruce 15 år siden

Antlion (2763) skrev:
"Twilight"...

... Er du begyndt på at forberede den dag, hvor hun skal introduceres for "L'Armée des ombres" og resten af Melvilles univers? Det er jo din pligt, som fader, at vise hende denne på et tidspunkt!

;)

DET kan du tro :)

Først skal hun dog introduceres til BBC's World at War serie, når hun er 12 :)
Gravatar

#2766 Slettet Bruger [4145500452] 15 år siden

#2756: De er omtrendt lige så billige som Play, nogen gange billigere. Til gengæld går der ca. 2-3 dage fra de ændrer status til shipped (hvilket ofte gøres et par timer efter bestilling), til at du modtager varen, modsat Play, hvor der ofte går over en uge.
Gravatar

#2767 filmz-Bruce 15 år siden

Fra Amazon.co.uk og Axelmusic:

John Adams - BD
North Face - BD
Final Fantasy VII - Advent Children
Sex & The City - BD
Pretty Woman - BD
Ghost - BD

BFI Sight & Sound - July
Gravatar

#2768 elwood 15 år siden

Prototype til PS3
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2769 El vez 15 år siden

Fra amazon.co.uk:
- Queen Rock Montreal & Live Aid - BD (Yeah!)
- Band of Brothers - BD (Fuck yeah!)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2770 Thomsen 15 år siden

#2768 - que?

Husets biograf (i Magstræde, Kbh.) lukker og solgte ud af bog- og plakatsamlingen i dag. Var lige et smut forbi. Der var nu ikke noget særligt for mig, men jeg fik da købt en plakat fra repremieren af Touch of Evil.

En ven fandt desuden et katalog til mig fra Bruuns legendariske plakatauktion i 1995. Den bestod af 2000 plakater fra ejeren af den nedlagte Gilleleje Bios private samling. En meget stor del af de plakater, som de danske plakathandlere sælger i dag, stammer derfra. Kataloget er interessant, fordi der er billeder af mange af sjældenhederne, og mange af plakaterne er de samme eksemplarer, som man i dag ser dukke op til uhyre summer hos amerikanske sælgere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: