Ingen film men til gengæld fik jeg den nye udgave af Kafkas "Fortællinger" og "Efterladte fortællinger" fra Samlerens Bogklub. Jeg har ikke læst Kafka i evigheder, så jeg glæder mig ekstremt til at få taget hul på dem i løbet af sommeren.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#2975 Har lige indtaget den første times solstråler gennem et faktor 30 Lancaster lag. Nu sveder jeg lidt, tager noget mad og tager en halv times pinsel mere. Skal jo til Spanien snart og det bliver nok meget værre. Hmm måske ikke, hvis fugtigheden er mindre :)
Clive Barker: Books of Blood 1-6 (ikke opsamlingen, men de originale seks bind fra Sphere)
Nu har jeg endnu ikke fået læst noget af Barker, men jeg forstår ikke, hvorfor Skræk og rædsel-Søren vil skaffe sig af med serien - især ikke når nu der er tale om de originale bind.
Men det kalder jeg en god handel (også selv om jeg intet kender til Lincoln Preston). :)
Er der iøvrigt nogen der ved om Magi af E. N. Wulff er peneg værd? Jeg har den liggende til ingen verdens nytte. Havde også Okkultisme på et tidspunkt, men den blev nakket... Har hørt at de er sjældne..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har endnu ikke læst noget af ham, men han har en trofast flok af disciple, der ville gå i døden for ham, så jeg håber da, at teksterne har noget at byde på. ;)
#2983 - Det spurgte jeg ham også om, da jeg hentede dem. Hans undskyldning var, at så havde han plads til noget nyt. Det må være noget kone-noget. :-)
Har faktisk at par af bindende i forvejen i senere hardback-udgaver, men de dukker sjældent op i ordentlig stand, så sprang til for at få læst de sidste i serien.
Ja, Sørens priser fejler i hvert fald ikke noget. Sidste år købte jeg otte indbundne Stephen King-bøger (bl.a. Pet Sematary, It og The Dark Half) for sammenlagt 80kr. Det viste sig, at der var flere engelske og et par amerikanske førsteudgaver iblandt. Og de var alle fantastisk velholdte. Han sender engang imellem en liste ud til folk, når han har ryddet op og frasorteret.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg ender nok med at købe omnibus-udgaverne, selv om de ikke er gode at sidde med og formentlig er sarte. Wow, nydelige priser! Jeg kender godt hans lister men har aldrig gransket dem nærmere, da jeg har rigeligt med bøger, jeg ønsker at læse, i forvejen.
#2981 Benway 15 år siden
#2982 filmz-Bruce 15 år siden
#2976 til 2980 No comments :)
#2983 Highland Park 15 år siden
Nu har jeg endnu ikke fået læst noget af Barker, men jeg forstår ikke, hvorfor Skræk og rædsel-Søren vil skaffe sig af med serien - især ikke når nu der er tale om de originale bind.
Men det kalder jeg en god handel (også selv om jeg intet kender til Lincoln Preston). :)
#2984 filmz-Bruce 15 år siden
#2985 Highland Park 15 år siden
#2986 davenport 15 år siden
Har hørt at de er sjældne..
#2987 Highland Park 15 år siden
http://www.enw.dk/brevkasse.html
Jeg har endnu ikke læst noget af ham, men han har en trofast flok af disciple, der ville gå i døden for ham, så jeg håber da, at teksterne har noget at byde på. ;)
#2988 davenport 15 år siden
#2989 Thomsen 15 år siden
Har faktisk at par af bindende i forvejen i senere hardback-udgaver, men de dukker sjældent op i ordentlig stand, så sprang til for at få læst de sidste i serien.
Ja, Sørens priser fejler i hvert fald ikke noget. Sidste år købte jeg otte indbundne Stephen King-bøger (bl.a. Pet Sematary, It og The Dark Half) for sammenlagt 80kr. Det viste sig, at der var flere engelske og et par amerikanske førsteudgaver iblandt. Og de var alle fantastisk velholdte. Han sender engang imellem en liste ud til folk, når han har ryddet op og frasorteret.
#2990 Highland Park 15 år siden
Jeg ender nok med at købe omnibus-udgaverne, selv om de ikke er gode at sidde med og formentlig er sarte.
Wow, nydelige priser! Jeg kender godt hans lister men har aldrig gransket dem nærmere, da jeg har rigeligt med bøger, jeg ønsker at læse, i forvejen.