Damm det afslappene, det lige før min lille smerte i skuldren helt forsvinder som jeg har i dag 8-)
en af mine prøve kanaler på TDC var engang en elller ander Intermezzo tror jeg den hed det var hvertfald Jazz 24/7 og Interviews med de store f.eks. Keith Jarret.
Så ku man bare tænde for tv'et og sidde og se og Høre Jazz dagen lang hvis man havde lyst.
De eneste inde for Jazzen jeg rigtig kender er Diana Krall og så Keith Jarret som jeg også nyder ret meget når han danser rundt på sit klaver.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så få du lige en mere med en anden trio ....[url= Jarrett Trio med "When I Fall In Love" [/url] som jeg også nyder meget, men også hans solo koncerter :)
#298 Det er IKKE en prædiken, men en udbredelse af det sande ord! Hmmm, måske det var en idé med en sekt!?!? Man kunne kalde den "The Gem" og hvem ved, måske man om føje år, var ligeså velhavende som L. Ron Hubbard?!?!?
Der er kun ET problem!!! Deadwood fans er de mest intelligente af alle mennesker, deraf ... Deadwood fans! Og sekter er som regel bestående af mennesker uden selvtillid, manipulerbare på enhver måde, så ethvert forsøg på udnyttelse ender nok i munden på sultne orner!
Og nå ja ... så modtog min "lille" en Wii Fit igår, så der var liv og glade dage med ungerne i stuen i aftes!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#291 elwood 16 år siden
Damm det afslappene, det lige før min lille smerte i skuldren helt forsvinder som jeg har i dag 8-)
en af mine prøve kanaler på TDC var engang en elller ander Intermezzo tror jeg den hed det var hvertfald Jazz 24/7 og Interviews med de store f.eks. Keith Jarret.
Så ku man bare tænde for tv'et og sidde og se og Høre Jazz dagen lang hvis man havde lyst.
De eneste inde for Jazzen jeg rigtig kender er Diana Krall og så Keith Jarret som jeg også nyder ret meget når han danser rundt på sit klaver.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#292 Takfornu 16 år siden
#293 elwood 16 år siden
8-)
#294 tiany 16 år siden
#292 Den går da helt under huden den der. Minder jeg har hørt den før, husker ikke helt hvor men godt stykke.
#295 Takfornu 16 år siden
Bare sige til, hvis du skal bruge flere anbefalinger til fremtidige jazz CDer, for der er masser af godt :)
#296 elwood 16 år siden
Hit me! 8-)
#297 elwood 16 år siden
Bounching with Bud, fra hans Whisper Not udgivelsen, har altid været en af mine farvoritter, fantastisk nummer.
Hør en bid her med ham
forsøgte og finde hans udgave i fuld længde but so far no luck.
Der gik faktisk overraskene kort tid før jeg havde hans album, selv om en del havde nævnte ham som en af de mere hardcore, lod det mig ikke afskrække.
#298 wiseguy 16 år siden
#299 Takfornu 16 år siden
# 298 Vil blot sige for at stoppe snakken i denne tråd, at hun er en fryd for både øje og ører :o)
#300 filmz-Bruce 16 år siden
Der er kun ET problem!!! Deadwood fans er de mest intelligente af alle mennesker, deraf ... Deadwood fans! Og sekter er som regel bestående af mennesker uden selvtillid, manipulerbare på enhver måde, så ethvert forsøg på udnyttelse ender nok i munden på sultne orner!
Og nå ja ... så modtog min "lille" en Wii Fit igår, så der var liv og glade dage med ungerne i stuen i aftes!!!