også er jeg blevet så glad for cden at jeg købte dvd'en Diana Krall - Live in Paris
Fantastisk koncert, men Live At Montreal er satme også god, det er bare to vidt forksellige koncerter, Montreal er lidt mere hmm ja laid back og Intim.
Selv om hun også har publikum i sin hule hånd i Paris 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#285 Den stod jeg også og kiggede på men lidt nærig er jeg altså, for Live at Motreal kostede lige under 200kr, mens jeg kun gav 49,95kr for Live in Paris og den vidste jeg jo at jeg kunne lide ;) Men jeg kommer jo nok til at købe Live at Montreal på et tidspunkt
#287 men stadigvæk begge koncerter er fantastiske på hver deres måde.
Hendes interaction med Orkestret på LIve iN Paris kan ikke undgå og smitte af på mit humør, det ligner virkelig nogle mennesker der nyder det de laver 8-)
Gør det i øvrigt også på Live In montreal, men nu var Live In Paris mit første "møde" med hende.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#281 filmz-Bruce 16 år siden
La Silence de la Mer (Jean Pierre Melville) - DVD
Men desværre ikke mit første nummer af BFI Sight and Sound magasinet, som sikkert først er her imorgen ... øv!
#282 Benway 16 år siden
#283 cansi 16 år siden
Blade Runner 5 disc - Bluray
There Will Be Blood - Bluray
Axelmusic
Cloverfield - Bluray
TP Music
Batman TAS Vol. 1
Vol. 2 havde de ikke flere af, men de får nogle igen på mandag.
#284 tiany 16 år siden
Austin Powers - International Man of Mystery (dvd)
Napoleon Dynamite (dvd)
M:I-2 (dvd)
Contact Special Edition (dvd)
også er jeg blevet så glad for cden at jeg købte dvd'en Diana Krall - Live in Paris
#285 elwood 16 år siden
Fantastisk koncert, men Live At Montreal er satme også god, det er bare to vidt forksellige koncerter, Montreal er lidt mere hmm ja laid back og Intim.
Selv om hun også har publikum i sin hule hånd i Paris 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#286 tiany 16 år siden
Men jeg kommer jo nok til at købe Live at Montreal på et tidspunkt
#287 Takfornu 16 år siden
#288 Takfornu 16 år siden
#289 elwood 16 år siden
Hendes interaction med Orkestret på LIve iN Paris kan ikke undgå og smitte af på mit humør, det ligner virkelig nogle mennesker der nyder det de laver 8-)
Gør det i øvrigt også på Live In montreal, men nu var Live In Paris mit første "møde" med hende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#290 Takfornu 16 år siden