Argh, for fanden, jeg må sgu da efterhånden til at prøve med kolde afvaskninger eller noget, så jeg kan holde mig i skindet. Savner virkelig en god zombiefilm ...
Jeg har ikke set Ryan Davis' anmeldelse før - aldrig nogen af dem, faktisk. Jeg stoppede lidt over halvvejs igennem den for ikke at risikere at sidde og grine for meget under filmen (jf. klippene med de cheesy lines og sjove lydeffekter).
Men hey, jeg må jo bare se den og bedømme ved selvsyn. Hvor skidt kan det være, når jeg kun har givet 20 kr.? :)
(Nej, lad være med at svare ...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3004 Tillykke med den. Jeg er ved at dø af misundelse. Vi må også snart finde en dato til et filmkig. :)
Hehe, troede lige, det var mig, du skrev til, og nåede at tænke: "Ah, endelig begynder de interesserede at melde sig ... Jeg vidste, Monster Dog ville blive et hit i min samling!!" ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3006 Jeps! Så snart vi er inde i august, så er mine lige uger til fri afbenyttelse igen. Hvis du finder en tid i staden, så skal vi nok kunne få flikket en dags syn sammen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3008 Hehe, jeg er godt nok også sikker på, det bliver en interessant oplevelse. :) Desværre ligner transferet noget, der er løgn, men dét er betingelserne.
#3001 Highland Park 15 år siden
#2999: Skal den så ikke restaureres? Vi ved jo, at du "er nede med limen". :)
#3002 elwood 15 år siden
Går ud fra Ryan Davis også har forsøgt og advare dig hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3003 evermind 15 år siden
Jeg har ikke set Ryan Davis' anmeldelse før - aldrig nogen af dem, faktisk. Jeg stoppede lidt over halvvejs igennem den for ikke at risikere at sidde og grine for meget under filmen (jf. klippene med de cheesy lines og sjove lydeffekter).
Men hey, jeg må jo bare se den og bedømme ved selvsyn. Hvor skidt kan det være, når jeg kun har givet 20 kr.? :)
(Nej, lad være med at svare ...)
#3004 filmz-Bruce 15 år siden
Last Year in Marienbad - BD
Nå Benway, så er den kommet i hus :)
#3005 evermind 15 år siden
Monster Dog
... italiensk 80'er-horrorfilm med Alice Cooper i hovedrollen, because I gotta! :D
#3006 Benway 15 år siden
#3007 evermind 15 år siden
Hehe, troede lige, det var mig, du skrev til, og nåede at tænke: "Ah, endelig begynder de interesserede at melde sig ... Jeg vidste, Monster Dog ville blive et hit i min samling!!" ;)
#3008 Benway 15 år siden
#3009 filmz-Bruce 15 år siden
#3010 evermind 15 år siden