Complete with romance, heartbreak, swordfights, cannibalism, and thousands of rotting corpses, Pride and Prejudice and Zombies transforms a masterpiece of world literature into something you'd actually want to read. ...
Kærlighed ved første blik, lover jeg jer! Den røg også med på flyveren!
Endelig smuttede jeg da også lige forbi Stereo Studio, inden jeg tog fra Vejle i dag:
Megadeth: Behind the Music: Extended Version
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg takker. :) Der blev en smule gråvejr dernede de sidste par dage, så jeg kunne blive ordentligt forberedt ... men dog stadig temmelig varmt. Det var nu alligevel udmærket med et par skyer, da jeg fik solbrændt overkroppen en dag ved en strand på den sydlige del af øen.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hvordan skrider det frem med bryllupsforberedelserne ... Er I ved at have styr på sagerne? Serverer i isafkølede menneskehjerner til dessert? Og hvor foregår det?? :)
#3121 dyg 15 år siden
Inherit The Wind
#3122 lagoni 15 år siden
#3123 Skeloboy 15 år siden
#3124 evermind 15 år siden
Fra div. butikker i Tenerifes hovedstad, Santa Cruz :
Alice Cooper: The Nightmare Returns
Terminator 2-figur - jeg er for doven til lige at rode med cam+comp lige nu, så bær over.
- og en T-shirt med teksten "Do I look like I'm joking?" og et billede af The Joker :)
Jeg indhentede lidt af de sidste ugers manglende film hos HMV i Stansted Lufthavn:
Fantastic Four: Rise of the Silversurfer
Miller's Crossing
(£2,55 pr. stk.)
samt
Highlander: Immortal Edition (BD)
Watchmen: Tales of the Black Freighter (BD)
Desuden stødte jeg på et temmelig interessant påfund i en boghandel i samme lufthavn:
Jane Austen & Seth Grahame Smith: Pride and Prejudice and Zombies
Complete with romance, heartbreak, swordfights, cannibalism, and thousands of rotting corpses, Pride and Prejudice and Zombies transforms a masterpiece of world literature into something you'd actually want to read. ...
Kærlighed ved første blik, lover jeg jer! Den røg også med på flyveren!
Endelig smuttede jeg da også lige forbi Stereo Studio, inden jeg tog fra Vejle i dag:
Megadeth: Behind the Music: Extended Version
#3125 Bony 15 år siden
#3126 evermind 15 år siden
#3127 s_dalsgaard 15 år siden
Torchwood: Children of Earth (Blu-Ray). Den glæder jeg mig sgu til at se.
#3128 wimmie 15 år siden
#3129 evermind 15 år siden
Hvordan skrider det frem med bryllupsforberedelserne ... Er I ved at have styr på sagerne? Serverer i isafkølede menneskehjerner til dessert? Og hvor foregår det?? :)
#3130 evermind 15 år siden
Fra Amazon:
Watchmen: Director's Cut 3-disc Owl Ship nizzleness-edition komplet med lys og lyd!
Den kostede de onde penge, men det kunne ikke være anderledes ... :')