Vi må have oprettet en "Watchmen: Director's Cut"-tråd, hvor vi kan diskutere filmen. Hvis ikke jeg var på vej ud af døren, så havde jeg gjort det. Anyone, evermind? ;)
Jeg kan godt afsløre, at jeg i forhold til tegneserien, ikke var blæst omkuld. Der var for mange små ting, der irriterede mig og sænkede helhedsindtrykket, men alt det gemmer vi til tråden. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Naturligvis serverer vi isafkølede menneskehjerner til dessert - hvad tror du om os? :) Og ja, det går fremad...selvom det rent faktisk var sværere end jeg troede at skaffe 46 hjerner - og få plads til dem i fryseren (de fylder faktisk en del).
Det foregår i Kolding :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3131+32 Jeg synes stadig, der mangler en udgave med oppustelig Silk Spectre-indpakning, men indtil videre må jeg bare sove med denne her ... ;)
Jeg opretter gerne en tråd, hvor vi kan diskutere DC-udgaven, men af gode grunde har jeg endnu ikke selv fået set den, så det er med det forbehold, at jeg på trods af at være trådstarter selv kommer til at vente med at gå ind i selve diskussionen.
#3133 Og det er altid problemet - så mange hjerner, så lidt plads!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fra privat sælger: The Usual Suspects BD Million Dollar Baby BD Brokeback Mountain BD The Aviator BD A Clockwork Orange BD The Big Lebowski HD-DVD
Fra Nixelectronics: The Shining BD One Flew Over The Cuckoo's Nest BD
Fik også købt lidt i spanien ;D
Kill Bill Vol. 1+2 Box BD Reservoir Dogs BD
Så skal der ses film efter 14 dage uden :D Glæder mig....
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3134 - Okey dokey, jeg laver tråden. Men jeg tror at jeg vil have et gensyn med filmen i morgen middag, inden jeg går for meget i dybden med den. Det fortjener den. Den var jo yderst interessant - det kan jeg ikke komme udenom. Jeg må også indrømme, nu jeg har fået den lidt på afstand, at mine kritikpunkter ikke er så alvorlige eller store igen, men er primært små bagateller som i det store og det hele, måske slet ikke betyder alverden. Jeg tror måske bare, at jeg havde svært ved at sluge filmen, da jeg jo gik direkte fra tegneserien og til filmen og dermed var mere opmærksom på de små ændringer der var blevet lavet hist og her (og så mæskede jeg mig jo stadig i tegneseriens geniale afslutning/twist, som desværre (IMO) ikke var brugt i filmen). :)
Men som sagt, jeg skal nok lave den tråd. Så må du snart finde dig nogen at se den med. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3131 Yoda 15 år siden
Så bliver det ikke mere pimpet ;-)
Lækker udgave!
#3132 Bony 15 år siden
Vi må have oprettet en "Watchmen: Director's Cut"-tråd, hvor vi kan diskutere filmen. Hvis ikke jeg var på vej ud af døren, så havde jeg gjort det. Anyone, evermind? ;)
Jeg kan godt afsløre, at jeg i forhold til tegneserien, ikke var blæst omkuld. Der var for mange små ting, der irriterede mig og sænkede helhedsindtrykket, men alt det gemmer vi til tråden. :)
#3133 wimmie 15 år siden
Naturligvis serverer vi isafkølede menneskehjerner til dessert - hvad tror du om os? :)
Og ja, det går fremad...selvom det rent faktisk var sværere end jeg troede at skaffe 46 hjerner - og få plads til dem i fryseren (de fylder faktisk en del).
Det foregår i Kolding :)
#3134 evermind 15 år siden
Jeg opretter gerne en tråd, hvor vi kan diskutere DC-udgaven, men af gode grunde har jeg endnu ikke selv fået set den, så det er med det forbehold, at jeg på trods af at være trådstarter selv kommer til at vente med at gå ind i selve diskussionen.
#3133 Og det er altid problemet - så mange hjerner, så lidt plads!! ;)
#3135 Kiksmann 15 år siden
Terminator 2 - Skynet Edition
Chris Rea: The return of the fabulous Hofner Bluenotes boks, med vinyl, bog og cd'er (min ferie er reddet).
#3136 Skeloboy 15 år siden
Mother Joan of Angels, Polen 1961
Love, Ungarn, 1971
The Third Part of the Night, Polen 1973
Gik Second Runs DVD-katalog igennem: http://secondrundvd.com/browse.php
Og fandt de 4 øverste interessante, samt en lang række tjekkoslovakiske film, der bestilles senere. Har Janscos Round-Up i forvejen
#3137 Yoda 15 år siden
"Bones: Sæson 3" (DVD)
"Star Trek: The Original Series - Sæson 1" (Blu-ray)
#3138 fazz 15 år siden
Fra privat sælger:
The Usual Suspects BD
Million Dollar Baby BD
Brokeback Mountain BD
The Aviator BD
A Clockwork Orange BD
The Big Lebowski HD-DVD
Fra Nixelectronics:
The Shining BD
One Flew Over The Cuckoo's Nest BD
Fik også købt lidt i spanien ;D
Kill Bill Vol. 1+2 Box BD
Reservoir Dogs BD
Så skal der ses film efter 14 dage uden :D Glæder mig....
#3139 Bony 15 år siden
Men som sagt, jeg skal nok lave den tråd. Så må du snart finde dig nogen at se den med. ;)
#3140 rockysds 15 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/watchmen-director-s-...