Gravatar

#3141 Bony 15 år siden

#3140 - Wuups, det kunne godt være blevet pinligt. Den havde jeg ikke set. Tak for heads up. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3142 rockysds 15 år siden

No sweat. :)

Steen, keeping forums free from duplicate threads since 2009.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3143 Bony 15 år siden

#3142 - Det er et beskidt arbejde, men nogen skal jo gøre det. ;)

Hvor var du, da jeg kom til at "kopiere" Highland Parks tegneserie tråd i januar? Han kunne vist godt have brugt en Watchman der. Hehe.. ;)

EDIT: Måske er det bare mig, der ikke kan finde ud af søgesystemet? Den lader vi lige stå lidt..
Gravatar

#3144 rockysds 15 år siden

Jeg tager selvfølgelig det fulde ansvar, men det skal dog siges, at dengang var min træning endnu ikke fuldendt. Men nu leder Glycon mig, og alt er godt. ;)

Hvor langt er du egentlig med andet i funny books-verdenen? "Y: The Last Man"? Kommer der snart noget nyt i tegneserietråden?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3145 Bony 15 år siden

#3144 - Jeg var faktisk kommet helt fra den serie, da der har været så meget at se til på det sidste. Af tegneserier var jeg jo bl.a. omkring Watchmen, som jeg jo blev færdig med her forleden. Jeg var tidligere gået i gang, men måtte udskyde det pga. skolen. Da jeg så endelig kom i gang, så brugte jeg rigtig lang tid ved hvert billede, streg og dialog, da jeg ville have alle tænkelige detaljer med, små som store. Men nu du nævner den fabelagtige fortælling om Yorrick Brown og hans lille abe, så har jeg da lige været inde på Abebooks og kigge efter Vol. 2 af serien i deluxe edd., så det ender nok med, at jeg bestiller den hjem en af dagene. Det var trods alt den serie, der virkelig fik mine øjne op for tegneserier. :)

Jeg havde faktisk også glemt, at den allerede udkom til maj. Det vil så sige, at jeg er frygteligt bagud. Jep, en skamfuld erkendelse. Lige der. :)
Gravatar

#3146 Takfornu 15 år siden

# 3130 Den må gøre selv filt misundelig :)

Velkommen hjem :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3147 filt 15 år siden

#3146, you bet!

Modtog selv idag:

Torchwood: Children of Earth DVD R2 UK

fra amazon.co.uk
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3148 elwood 15 år siden

En stor bunke Hospitals Kitler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3149 Thomsen 15 år siden

#3148 - Nice?

Jeg fik engang en stak operationsdragter fra hospitalet i Sønderborg, fordi vi skulle arrangere et foredrag med Ole Bornedal - lige efter successen med Nattevagten. De blev flittigt brugt til fastelavnsfester og Halloween de næste ti år. :-)

Fra Diabolikdvd.com (som var super hurtige - 3 dages leveringstid):

Ringu Trilogy OOP
Blind Beasts and Killer Dwarfs OOP
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3150 elwood 15 år siden

Hehe det nu nogen jeg har lånt til vores filmprojekt i næste uge 8-)

Har også gaflet lidt op dragter, når jeg har være inde på stuerne, altså istedet for og smide det ud tog jeg det med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: