Den blev ikke nappet i tolden. Når man vælger den dyre transportform fra amazon.com "Priority International Courier", tillægges man et "Import Fees Deposit" på $8.50, der dækker evt. toldomkostninger. Insiders BSG boks blev dog nappet alligevel, men jeg tror han regner med at få tolden refunderet af Amazon, da dette fee netop skal forhindre at modtageren bliver pålagt told.
Hm, ved nogen, om det samme ikke gælder hos amazon.ca? For jeg kom da alligevel til at hoste op med told/moms-something for mit Watchmen-ugleskib, selv om jeg valgte den hurtigste og dyreste forsendelsesform.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Ja og den har danske tekster :D 100 kr i Stereo Studio ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3276: Kan du ikke skrive lidt om udgivelsen når du engang får den set? Jeg overvejer at opgradere min DVD til Blu-Ray. Hvis udgivelsen vel og mærket er god.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3271 cyberzed 15 år siden
#3272 evermind 15 år siden
Hm, ved nogen, om det samme ikke gælder hos amazon.ca? For jeg kom da alligevel til at hoste op med told/moms-something for mit Watchmen-ugleskib, selv om jeg valgte den hurtigste og dyreste forsendelsesform.
#3273 pulse83 15 år siden
John Adams (BD)
#3274 gi-jones 15 år siden
#3275 evermind 15 år siden
Nå, jeg modtog også lidt i dag ...
Fra Play:
Eden Lake (BD)
Via Amazon:
Nite Owl-figur (modern) - til min stadig voksende Watchmen-samling.
Nu har jeg halvdelen af teamet! :)
#3276 fazz 15 år siden
Pulp Fiction (BD)
#3277 filmz-Bruce 15 år siden
#3278 fazz 15 år siden
#3279 Kruse 15 år siden
#3280 filmz-Bruce 15 år siden