Gravatar

#3261 Bony 15 år siden

Ja, er der nogen der har et link? Det lyder spændende. Hvad med lyd og billede? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3262 Bobby Singer 15 år siden

I fødselsgave:

Planet Earth - BD
The King of Queens 6. Sæson - dvd

Lidt forskelligt musik blev det da også til:

Wolfmother - Wolfmother (kan på det kraftigste anbefales hvis man lide Led Zeppelin)
The Sound of The Smiths
Metallica - Kill 'Em All
The Essential Bob Dylan
Bob Dylan - Together Through Life

... Og en enkelt bog:

H.P. Lovecraft Omnibus 2 - Dagon And Other Macabre Tales
Idjit
Gravatar

#3263 evermind 15 år siden

#3262 Tillykke med fødselsdagen! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3264 Bobby Singer 15 år siden

#3263 Thanks! :)
Idjit
Gravatar

#3265 filmz-Bruce 15 år siden

#3262 Tillykke!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3266 Kruse 15 år siden

#3262: Tillykke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3267 Bobby Singer 15 år siden

#3265 og 3266 Danke schön og Arigato
Idjit
Gravatar

#3268 RFriis 15 år siden

Tillykke med dagen. :)

Fra HMV:

The Powell and Pressburger Collection
Gravatar

#3269 Bobby Singer 15 år siden

#3268 Tak :)
Idjit
Gravatar

#3270 El vez 15 år siden

elwood (3260) skrev:
med eller uden told, det med og betale sig fra told, ikke sikker på jeg hel forstår.

går ud fra den er regions fri, mindes ikke at The Insider har en US PS3.

Var det Cylon udgaven eller 8-)

Den blev ikke nappet i tolden. Når man vælger den dyre transportform fra amazon.com "Priority International Courier", tillægges man et "Import Fees Deposit" på $8.50, der dækker evt. toldomkostninger. Insiders BSG boks blev dog nappet alligevel, men jeg tror han regner med at få tolden refunderet af Amazon, da dette fee netop skal forhindre at modtageren bliver pålagt told.

Udgivelsen er regionsfri, jeg har en alm PS3. Det er udgaven med cylonfiguren. Indpakningen er ret flippet, en kube, man løfter overdelen op for at få adgang til fire mindre bokse med hver deres sæson. Jeg er ikke specielt vild med boksens design - umiddelbart ser UK indpakningen lidt mere ordinær (på en god måde) ud.

Bony (3261) skrev:
Ja, er der nogen der har et link? Det lyder spændende. Hvad med lyd og billede? :)

Her er linket til US udgaven: http://www.amazon.com/gp/product/B001993Y2C/ref=ox...

Jeg har lige tjekket en times tid fra miniserien og nappede også et afsnit i Sæson 4 for at sammenligne. Mini'en er jo optaget på film og serien er efterfølgende skudt med digitale videokameraer - men udover et par afsnit i sæson 2 mener jeg det er, der ligner noget der kun ville give Michael Mann stådreng på, står seriens afsnit ganske fremragende. Mini'ens grynede billedside er bevaret, omend det grynede look dominerer ret voldsomt, men det grovkornede retro-look er naturligvis med fuldt overlæg og ganske i seriens ånd. Der er dog ingen tvivl om, at dette er en opgradering i forhold til DVD og udover de nævnte gryn og en smulle blødhed i enkelte scener kunne jeg ikke umiddelbart finde nogle mangler i billedsiden.

Lydsiden er helt fremragende, baghøjtalerne bliver benyttet konstant, både i rumkampene og i de mere stille scener ombord på Galactica, hvor man kan høre rungen, knagen og andre stemningsskabende effekter. Jeg ville ønske min receiver kunne give mig fuld udnyttelse af DTS HD-MA. :)

Min umiddelbare vurdering:
Billede 7-8/10
Lyd 9-10/10
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: