Så kan jeg endelig se de Blu-Ray film, jeg har købt. Nu skal jeg bare arbejde løs på specialet, så jeg kan komme hurtigt hjem og lege med min nye maskine.
#3303 Via Wupti. Jeg havde også en preorder liggende hos Sonys egen netbutik i flere uger, men imellemtiden satte Wupti deres priser ned, så det blev dem.
Der er Vista på, men Sony sender en gratis opdatering til 7 på alle PCer købt siden starten af juli i år. Ganske god service.
Fra Amazon.co.uk Juno (BD) Die Hard (BD) The Shining (BD) The Dark Knight (BD) Batman Begins (BD) My Blueberry Nights (BD) The Fall (BD) Kiss Kiss Bang Bang (BD) Shoot Em Up (BD) Speed Racer (BD)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3301 wimmie 15 år siden
#3300 - Nej, turen bliver for egen regning - trods alt ;)
#3302 mr gaijin 15 år siden
Så kan jeg endelig se de Blu-Ray film, jeg har købt. Nu skal jeg bare arbejde løs på specialet, så jeg kan komme hurtigt hjem og lege med min nye maskine.
#3303 filmz-Bruce 15 år siden
#3304 mr gaijin 15 år siden
Der er Vista på, men Sony sender en gratis opdatering til 7 på alle PCer købt siden starten af juli i år. Ganske god service.
#3305 Kruse 15 år siden
Ran
Reprise
Unforgiven
The Exorcist
Halløj på Badehotellet: Hele serien
Fra Blockbuster:
Closer
The Bank Job
Gandhi
#3306 mr gaijin 15 år siden
Fra Amazon.co.uk